آخرین عناوین

شنبه 19 ارديبهشت 1394-18:13 کد خبر:7217

عضو شورای شهر ساری خبر داد:

اجرای طرح جامع مطالعاتی حمل و نقل و ترافیک ساری

عضو شورای شهر ساری از اجرای طرح جامع مطالعاتی حمل و نقل و ترافیک مرکز استان مازندران خبر داد.


به گزارش خزرخبر،علی اکبر ذلیکانی گفت:شورای چهارم با نگاه ویژه در حال فعالیت می باشد.

وی با بیان اینکه تمام فعالیت های شورای شهر ساری با نگاه علمی و کارشناسی شده می باشد خاطر نشان کرد:نگاه علمی برای حل مشکل ترافیک شهر ساری اولین و بزرگترین دغدغه ما بود که موفق به دریافت مصوبه آن از شورای شهر شده ایم.

ذلیکانی در ادامه با اشاره به اینکه این طرح برای اولین بار است که در ساری در حال انجام کارهای اولیه و مطالعاتی می باشد اظهار داشت:ساری تنها مرکز استانی بود که در این زمینه مطالعاتی نداشته است.

رییس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر ساری با اعلام اینکه در انجام طرح مطالعاتی و تحقیقاتی این پروژه از آموزش و پرورش کمک گرفته ایم تصریح کرد:به علت نداشتن طرح جامع،نتوانسته ایم در طرح تراموای شهری ساری اقدامی به عمل آوریم.

ذلیکانی در ادامه با اشاره به اینکه در هدایت آب های سطحی و معضلات دیگر شهرداری و شورا بسیار خوب عمل کرده اند افزود:معاونت فنی و عمرانی شهرداری ساری به عنوان بازوی اصلی فعالیت های عمرانی شهرداری ساری بسیار عالی عمل کرده است.

عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه عملکرد معاونت فنی و عمرانی شهرداری ساری به صورت جهادی و شبانه روزی و چشمگیر بوده و می باشد اظهار داشت:امیدواریم بتوانیم تا پایان سال جاری،این طرح را به سرانجام برسانیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :