آخرین عناوین

يکشنبه 20 ارديبهشت 1394-16:32 کد خبر:7222

با بی‌مهری عوامل پایتخت 4 باز هم به مازندرانی ها توهین شد!!!

دوقلوهای مازندرانی به پایتخت نرسیدند/ترس و یا .....مسئولان تا کی؟

آیلا و آیسا مجریان اهل شهرستان گلوگاه مازندران دوقلوهایی که در حال ایفای نقش سارا و نیکا در سریال پایتخت 4 بودند، با بی‌مهری عوامل این سریال از ادامه فعالیت بازماندند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی گلوگاه، آیلا و آیسا مجریان بازیگر نقش سارا و نیکا سریال پایتخت 4 که طی چند روز مقابل دوربین در حال ایفای نقش بودند، به‌طور ناگهانی و از طریق سایر سایت‎‎ها در فضای مجازی متوجه شدند که سارا و نیکا فرقانی، دوقلوهای نقی معمولی در سریال پایتخت 3 که در کشور سوئد زندگی می‌کنند، به ایران بازگشتند و در نقش سارا و نیکا سریال پایتخت 4 مقابل دوربین رفتند.

کامران مجریان پدر آیلا و آیسا گفت: با مشاهده مطلبی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از عوامل سریال پایتخت، متوجه فراخوانی برای نقش سارا و نیکا در سریال پایتخت 4 شدیم، به همین منظور تصویر آیلا و آیسا را توسط ایمیل ارسال کرده و بعد از چند روز با ما تماس گرفتند تا برای گرفتن تست بازیگری از آیلا و آیسا به سالن اداره فرهنگ و ارشاد ساری برویم که آقای صالح غربی جوان، دستیار اول کارگردان و آقای عمار خطی دستیار دوم کارگردان نیز در آنجا حضور داشتند

اواخر فروردین‌ماه پس از اینکه آقای مقدم با آیلا و آیسا در شیرگاه ملاقات کرد، به ما اطلاع دادند که یکم اردیبهشت‎ماه در شیرگاه حضور داشته باشیم و یک منزل برای اقامت خانواده در شیرگاه، در اختیار ما گذاشتند و حدود 10 روز آیلا و آیسا مقابل دوربین مشغول به ایفای نقش سارا و نیکا بودند که عوامل این سریال گفتند برای استراحت به شهر خود برگردید.

پس از بازگشت و گذشت چند روز از طریق فضای مجازی مطلع شدیم که سارا و نیکا فرقانی ار سوئد برگشته و مقابل دوربین رفته اند.

با عوامل این سریال تماس گرفتیم اما متأسفانه جوابمان را ندادند تا اینکه پس از مدتی یکی از عوامل گوشی را برداشت و از بازگشت سارا و نیکا خبر داد.

مادر آیلا و آیسا در این رابطه می‌گوید: رفتار عوامل این سریال با خانواده ما درست نبود و فرزندانم بسیار ناراحت شدند، بهانه می‌گیرند و چند روز به مدرسه نرفتند، در بین همکلاسی‌ها خجالت می‌کشند که بگویند بدون اطلاع آنها از ادامه فعالیت در سریال پایتخت 4 بازمانده‎اند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • شهروند
    دوشنبه 21 ارديبهشت 1394-14:2


    به نظر بنده اولا نبايد هرچيزي را از نگاه منفي بررسي كنيم ولي ميشه گفت چون برنامه هاي عيد چون چنگي به دل نميزد تعداد طرفداران اين سريال بيشتر شد . اما ازنگاه احترام به اقوام ايراني نيز بد نيست چنين سريالهايي كه درامدميلياردي براي اقاي ............ اه همراه داره به ارزشه به طور جدي تري نگاه كنه نه صرف اينكه طرفداراراي بيننده زيادي اين فيلم داره

    • حسین ایران نژاد
      يکشنبه 20 ارديبهشت 1394-22:41


      این محسن تنابنده واقعن بی معرفته اون از بیژن ( آقای شیب ) اینم از آیلا وآیسا عزیز که اینجوری از سریال گذاشتنشون کنار