آخرین عناوین

يکشنبه 20 ارديبهشت 1394-22:56 کد خبر:7227

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ساری:

رانندگان خودروها کارت های سوخت خود را واگذار نکنند

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ساری گفت:رانندگان خودروها،کارت های سوخت خود را واگذار نکنند تا تخلفی صورت نگیرد.


به گزارش خزرخبر،حسینعلی طالبی با بیان اینکه هر ماه 2 بار بازدید کامل از جایگاه های سوخت رسانی توسط بازرسان این شرکت انجام می گیرد افزود:هر سه ماه نیز یک بار بازدید کامل توسط اداره  کل استاندارد از جایگاه های سوخت رسانی به عمل می آید.

وی با اشاره به اینکه هر 5 سال نیز مخازن سوخت جایگاه ها تمیز و بهسازی می شوند خاطر نشان کرد:جایگاه های عرضه cng هم هر سه ماه بازدید و کالیبر می شوند.

طالبی با اعلام اینکه شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ساری هیچ گونه دخالتی در استخدام نیروهای این شرکت ندارد اظهار داشت:در مورد استخدام نیروها،وزارت نفت مستقیما انجام می دهد.

این مسئول شرکت نفت با اشاره به اینکه مکل های سوخت که در جایگاه ها عرضه می شوند مورد تایید ما نیستند تصریح کرد:هر گونه تخلف و تقلب در مورد مکل ها،بر عهده این شرکت نمی باشد.

طالبی با بیان اینکه تعهد شرکت نفت در جهت احداث پل ذغال چال به صورت کامل ا نجام شده است افزود:در حال حاضر به متقاضیان احداث جایگاه cng هیپچ گونه تسهیلاتی پرداخت نمی شود.

وی با بیان ینکه شماره تماس 09627 پل ارتباطی بازرسان این اداره با مردم می باشد اظهار داشت:دهیاران و شوراها باید نیازهای واقعی مردم را سنجیده و به مقامات پاسخ بدهند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :