آخرین عناوین

سه شنبه 22 ارديبهشت 1394-0:23 کد خبر:7237

انتصابی معنادار در شورای شهر ساری؟!!!!

رییس شورای شهر ساری،مشاور رسانه ای منصوب کرد

رییس شورای شهر ساری در اقدامی سوال برانگیز،مشاور رسانه ای منصوب کرد.


به گزارش خزرخبر،علیجان شمشیربند در اقدامی سوال برانگیز و تعجب آور نسبت به انتصاب مشاور رسانه ای برای خود اقدام نمود.

بر اساس این گزارش،رییس شورای اسلامی شهر ساری،یک خبرنگار را که از کارمندان سازمان فنی و عمرانی شهرداری ساری می باشد به سمت مشاور رسانه ای خود منصوب کرد.

به گزارش خزرخبر،در جلسه هفته قبل شورا شنیده ها حاکی از تغییراتی در شورای شهر ساری بود و همگان فکر می کردند شمشیربند بتواند حداقل با انتصاب و یا جابه جایی نیروهایی توانمند و مجرب کمی از انتقادها بر عملکرد خود را کم نماید اما این انتصاب برای بسیاری از اعضای شورا و به خصوص بسیاری از رسانه ها جای تعجب و سوال دارد و ضعف بسیار بزرگتری برای شمشیربند شده است.

شمشیربند پس از بدست گرفتن پست ریاست شورای شهر ساری تاکنون دست به چند تغییر زده که هر بار با اما و اگر ها و سوالات زیادی مواجه شد که این انتصاب هم شبهات زیادی را به دنبال دارد.

شمشیربند که نتوانست هماهنگی های لازم را در روز شوراها جهت یک نشست خبری با حضور اعضای شورای شهر و رسانه ها برگزار نماید تا اعضای شورا بتوانند حداقل گوشه ای از عملکرد شورا و حوزه های کاری خود را بیان کنند و حتی نتوانست هماهنگی های لازم را جهت نصب چند بنر و یا .... در روز شوراها انجام دهد ،با این انتصاب بسیار تعجب آور و سوال برانگیز بر ضعف فعالیت خود افزود.

 خزرخبر به زودی ابعاد دیگری از این انتصاب تعجب آور و مسائل پشت پرده را منتشر می کند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • حسني
    چهارشنبه 23 ارديبهشت 1394-9:20


    حق مديرهست كه زيرمجموعه خود رامنتصب كند حالا اين جوون بياد شايد بهتركاركنه عملكردش راكه نديدين! تازه خانم حاجيان مشغله اش زياد بود الان ايشان مشاورعبوري دررسانه وبانوان هم هست
    رسانه ها كه خود دم از آزادي بيان ميزنند بذارين مديرمجموعه با كسي كه راحتر بتواند عملكردش را منكس نمايد ونيمه وقت نباشد كاركنه