آخرین عناوین

چهارشنبه 23 ارديبهشت 1394-14:53 کد خبر:7243

انتصاب در آب و فاضلاب شهری

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه گلوگاه معرفی شد

مدیر آب و فاضلاب منطقه گلوگاه مازندران منصوب و معارفه شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از شرکت آبفای شهری مازندران، معاون مالی و پشتیبانی شرکت در این مراسم، به اهمیت آب در زندگی بشر اشاره و تصریح کرد: جنگ هزاره سوم، جنگ آب خواهد بود.

هرمز نیازآذری با بیان اینکه ایران در منطقه خشک و نیمه خشک قرار دارد، افزود: صرفه جویی و مصرف درست از این نعمت خدادادی امری ضروری است.

وی، ادامه داد: با توجه به اینکه میزان بارندگی در استان مازندران نسبت به سایر استانهای کشور خوب است، ولی از گذشته در مهار آبهای سطحی خوب عمل نکرده ایم.

نیازآذری، گفت: با توجه به پایین بودن تعرفه آب، شورای اسلامی شهرها می توانند برای ارتقای کیفیت و بهبود خدمات ارایه شده، شرکت آبفا را یاری نمایند.

وی، به اجرای طرح آب شیرین کن در منطقه گلوگاه اشاره کرد و افزود: این طرح با مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی با جدیت در حال پیگیری است و زمین مورد نیاز آن نیز خریداری شده است.

معاون مالی و پشتیبانی شرکت آبفاشهری مازندران، از آغاز مطالعات فاز دوم طرح جمع آوری فاضلاب خبر داد و خواستار همدلی و اهتمام جدی مسئولان در تامین آب شرب واجرای طرح جمع آوری فاضلاب شد .

کمال الدین گودرزی، مدیرامور آب وفاضلاب منطقه گلوگاه نیز در سخنانی، تامین آب را یکی از مسئولیتهای مهم شرکت آب  وفاضلاب دانست و تصریح کرد: مشترکین می توانند به این شرکت در دستیابی به اهداف  ترسیم شده، کمک نمایند.

سیداحمد احمدی آزاد مدیر سابق آب و فاضلاب منطقه گلوگاه نیز با بیان اینکه 4200 متر اصلاح شبکه طی سال گذشته دراین منطقه انجام شد، گفت: در این راستا 2160 متر توسعه شبکه صورت گرفت.

وی، از مهندسی مجدد یک حلقه چاه و افزایش  25 لیتر در ثانیه به میزان ظرفیت آن خبر داد و اظهار داشت: عملیات حفر چاه شماره 7 به اتمام رسید و در مرحله تجهیز قرار دارد و امیدواریم  به زودی وارد مدار بهره برداری شود.

معاون فرماندار گلوگاه نیز در سخنانی، بهره برداری از طرح آب شیرین کن را از مهمترین خواسته مردم این منطقه دانست و تصریح کرد: اجرای طرح فاضلاب و اصلاح شبکه توزیع  وانتقال آب در دستور کار قرار دارد.

گفتنی است سیداحمد احمدی آزاد هفته گذشته به عنوان مدیر حراست و امور محرمانه شرکت آبفاشهری مازندران منصوب شد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :