آخرین عناوین

چهارشنبه 23 ارديبهشت 1394-19:27 کد خبر:7246

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران خبر داد:

دو میلیون قطعه عکس از رزمندگان مازندران در دست مردم است

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با اشاره به تدوین کارنامه ای نقش مازندران در دفاع مقدس گفت: دو میلیون قطعه عکس از رزمندگان استان در دست مردم است که باید جمع آوری شود.


به گزارش خزرخبر،عبدالله ملکی در نشست با فعالان فرهنگی مازندران که در اداره کل حفظ آثار مازندران برگزار شد، با اشاره به برگزاری جشنواره عکس دفاع مقدس مازندران، اظهار کرد: طبق پیش بینی های صورت گرفته حدود دو میلیون عکس از رزمندگان مازندران در دست مردم این استان است که باید جمع آوری شود.

وی یکی از اهداف برگزاری جشنواره عکس دفاع مقدس استان مازندران را جمع آوری و تهیه آرشیو غنی از عکس رزمندگان و مردم مازندران دانست و اعلام کرد: جشنواره عکس دفاع مقدس را به تعداد ۱۴ جشنواره در استان برگزار خواهیم کرد.

ملکی اظهار داشت: حدود ۴ ماه که از آغاز بکار جشنواره شماره یک  می گذرد، بیش از ۵۰ هزار قطعه عکس به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

وی تصریح کرد:برآورد ما این است که تا سقف یک میلیون قطعه عکس رزمندگان به دبیرخانه ارسال شود.

مدیر کل حفظ آثار مازندران با یاد آوری این مطلب که مؤسسات فرهنگی استان بهترین مکان برای توزیع عکس های دفاع مقدس می باشند،افزود: باید این مؤسسات در سطح استان شناسایی و مورد حمایت قرار گیرند.

وی که در جمع مدیران مسئول مؤسسات فرهنگی مذهبی استان سخن می گفت، اظهار داشت: برجستگی های تاریخ تشییع مازندران  توسط  یک گروه از کارشناسان به انجام رسید و ماحصل این تلاش در باغ موزه دفاع مقدس مازندران جانمایی خواهد شد.

ملکی با اشاره به تدوین کارنامه ای نقش مازندران در دفاع مقدس  تصریح کرد: نقش مردم و رزمندگان مازندران در سیستان و بلوچستان تدوین می شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :