آخرین عناوین

سه شنبه 28 مرداد 1393-16:59 کد خبر:725

فرماندار جدید شهرستان آمل عصر فردا معرفی می‌شود

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران گفت: غلامحسین شفیع‌زاده به عنوان فرماندار ویژه جدید شهرستان آمل انتصاب شده که آیین تودیع و معارفه آن عصر فردا چهارشنبه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.


به گزارش خزرخبر ،احمد مظفری در گفت‌وگو با فارس، با تایید این خبر بیان داشت: آیین معارفه فرماندار ویژه شهرستان آمل عصر فردا در سالن اجتماعات ششم بهمن فرمانداری این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: با تایید وزارت کشور غلامحسین شفیع‌زاده به عنوان فرماندار ویژه شهرستان آمل منصوب شده و از زحمات سیدجعفر رسولی سرپرست فرمانداری این شهرستان قدردانی می‌شود.

مظفری با اعلام اینکه از ساعت 14 بعدازظهر فردا چهارشنبه مسئولان کشوری و استانی در آیین افتتاح بیمارستان فوق‌تخصصی شمال شهرستان آمل حضور پیدا می‌کنند، تصریح کرد: این آیین در حاشیه کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت که از روز گذشته با حضور نمایندگان کشورهای عضو اکو و کشورهای حاشیه دریای خزر و خلیج فارس آغاز شد روی می‌دهد که ربیع‌فلاح جلودار استاندار مازندران نیز در آن حضور پیدا می‌کند.

به گفته مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران، برای آیین تودیع و معارفه فرماندار ویژه شهرستان آمل علیرضا یونسی رستمی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران به این شهرستان سفر می‌کند.

به گزارش فارس، غلامحسین شفیع‌زاده که عصر فردا به عنوان فرماندار ویژه شهرستان آمل معرفی می‌شود تاکنون ریاست اداره آب و فاضلاب شهری این شهرستان را عهده‌دار بود.

سیدجعفر رسولی نیز از آذر ماه سال گذشته پس از شعبانعلی واحدی مدیرکل سابق دفتر بازرسی استانداری مازندران که با حکم سیدعلی اکبر طاهایی استاندار گذشته مازندران سرپرست فرمانداری آمل شد، مسئولیت این نهاد اجرایی را برعهده گرفت.

وی نخستین سرپرست فرمانداری دولت تدبیر و امید در این شهرستان بود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :