آخرین عناوین

پنجشنبه 30 مرداد 1393-22:27 کد خبر:739

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس خبر داد:

سفر وزیر صنعت،معدن و تجارت به مازندران

نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی از سفر وزیر صنعت ،معدن و تجارت در هفته آینده به مازندران خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، سید رمضان شجاعی کیاسری افزود:در پی سوالاتی در مورد مشکلات و نابسامانی صنایع در مازندران از وزیر صنعت، معدن و تجارت و به درخواست ایشان نشست اختصاصی در وزرات متبوعه برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: در این جلسه اختصاصی دو ساعته مقرر شد پس از جلسه وزیر صنعت با گروه خودروسازی سایپا و بررسی وضعیت شرکت خودرو سازی سایپا گهرباران، در سفر هفته آینده نعمت زاده به مازندران مشکلات این کارخانه رفع شود.

وی با بیان اینکه زمینه های بازگشت مجدد گروه خودروسازی سایپا به میاندرود در حال انجام است،اظهار داشت:در جلسه وزیر صنعت ، معدن و تجارت با مسئولان گروه خودروسازی سایپا، شرایط سرمایه گذاری و آغاز به کار سایپا گهرباران جهت تولید خودرو سواری و وانت ون مهیا می شود.

شجاعی تصریح کرد : پنج شنبه هفته آینده وزیر صنعت،معدن و تجارت در سفری به شهرستان های ساری و میاندرود از سایت خودروسازی سایپا گهرباران ، صنایع فلزی ایرانیان (اسرم) و کارخانه سیمان کیاسر بازدید خواهد کرد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی افزود: در سفر نعمت زاده به مازندران مشکلات صنایع و شهرک های صنعتی استان بررسی شده و در جهت رفع آن تصمیمات و اقدامات کارشناسانه اتخاذ خواهد شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :