آخرین عناوین

جمعه 31 مرداد 1393-11:28 کد خبر:741

مدير كل راه و شهرسازي استان مازندران خبرداد :

بهره برداری از 68 پروژه راه و شهرسازی در هفته دولت

اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران در راستاي اهداف و برنامه هاي خود در سال 1393 و همچنين به منظورگراميداشت هفته دولت ،  68 پروژه عمراني خود را با هزينه اي بالغ بر 300 ميليارد ريال افتتاح و مورد بهره برداري قرار خواهد داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران ، سيد علي اسد ضمن اعلام اين خبر گفت : هفته دولت مهمترين مناسبت تقويمي دستگاههاي اجرايي و زمان گرامي داشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر و 15 هزار شهيد دولت بوده ، لذا اين اداره كل با افتتاح 58 پروژه راه روستايي با هزينه اي بالغ بر 96 ميليارد ريال و همچنين  8 پروژه در زمينه راهسازي و راهداري با هزينه اي بالغ بر 200 ميليارد ريال سهمي در گراميداشت اين هفته دارد.

مديركل راه و شهرسازي استان به پروژه هاي افتتاحي در بخش راهسازي اشاره و افزود : تعريض محور ساري _ جويبار ، احداث دوربرگردان منطقه سمسكنده ساري و دانشگاه آزاد بابل ، تعريض محور شهيد صالحي بابل و احداث پل در كمربندي بهشهر تنها بخشي از پروژه هاي افتتاحي اين اداره كل در بخش راهسازي مي باشد.

اسد به اهميت ايمن سازي و بهسازي راههاي روستايي در استان اشاره و افزود: مازندران به دليل شرايط طبيعي و جغرافيايي و همچنين تعدد روستاها مي طلبد كه راههاي مناسبي در بخش روستايي داشته ، از اين  رو در هفته دولت  بهسازي و آسفالت بيش از 115 كيلومتر محور روستايي استان به بهره برداري رسيده كه از جمله اين محورها مي توان به  محورهاي روستايي بطاهر كلا (نور) _ اناري و اجاكسر ( بابلسر) و پوروا ( نكا) اشاره نمود.

وي به پروژه هاي افتتاحي در بخش مديريت فني و اجرايي اين اداره كل  اشاره و اظهار داشت: احداث ساختمان اداري بازرگاني نكا و ثبت احوال بندپي شرقي بابل از جمله پروژه هاي افتتاحي اين اداره كل در بخش مديريت فني و اجرايي است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :