آخرین عناوین

يکشنبه 20 بهمن 1398-11:49 کد خبر:74276

تعطیلاتی پر تحرک در سازمان عمران

سازمان عمران با هدف رسیدن به زمانبندی دقیق اجرایی، پس از ماهها تلاش مستمر و شبانه روزی پروژه عظیم توسعه و تعریض بلوار کشاورز را به پایان رساند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مرکز مازندران، به دنبال گسترش پروژه های عمرانی این سازمان در مناطق سه گانه، مراحل اجرایی طرح های مختلف در روز جمعه نیز همچون ایام هفته جریان دارد.

درحالی که پروژه عظیم توسعه و تعریض بلوار کشاورز پس از ماهها تلاش مستمر و شبانه روزی به پایان رسیده، با فعالیت بی وقفه تیم های عملیاتی سازمان، اصلاح مسیر ورودی تنگ لته با عملیات بتن ریزی و اصلاح هندسی پیگیری شد.

سازمان عمران با هدف رسیدن به زمانبندی دقیق اجرایی، واحدهای تولیدی خود را در کارگاه تولید بتن فعال داشته و توانست با استفاده از همین ظرفیت پروژه محوله را اجرا نماید.

برای تصدیق واژه بی معنای تعطیلات در سازمان عمران باید از ادامه مراحل اجرای تحولات عمرانی بلوار فرح آباد یاد کنیم؛ تیم های عملیاتی این سازمان با عملیات بتن ریزی و خاکبرداری مسیر حوزه پیاده رو سازی، نصب رفیوژ وسط را جهت ساماندهی بلوار و خاکبرداری را در کوچه بوستان جهت احداث کانال هدایت آب های سطحی به عنوان سلسله اقدامات تحمیلی پیاده سازی کردند.

ادامه پروژه استراتژیکی بازگشایی کنار گذر پل کابلی تا تقاطع غیر هم سطح پل شهید نوری با عملیات خاکبرداری و تسطیح مسیر پیگیری شد؛ این طرح بزرگ مدیریت شهری با هدف تسریع در مراحل اجراء و تأمین خاستگاه عمومی مردم روز جمعه نیز در دستور کار سازمان عمران قرار داشت.

گفتنی است ادامه اجرای پروژه فاز سوم ابن شهر آشوب با احداث واحدهای تجاری از دیگر برنامه های خدماتی این سازمان در راستای رفاه شهروندان و تأمین نیازهای عمرانی شهر ساری بوده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :