آخرین عناوین

چهارشنبه 30 بهمن 1398-13:4 کد خبر:74358

بارئیس هیأت نظارت شورای نگهبان در مازندران اعلام کرد:

تایید صلاحیتی بعد از 26 بهمن تاکنون در مازندران نداشتیم

رئیس هیأت نظارت شورای نگهبان بر یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران تاکید کرد: بعد از 26 بهمن‌ماه تاکنون تایید صلاحیت‌ کاندیدایی را در مازندران نداشتیم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، حجت‌الاسلام علی‌اصغر ذکوی رئیس هیأت نظارت شورای نگهبان بر یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران با تاکید بر اینکه  از 26 بهمن‌ماه تاکنون  تایید صلاحیت‌ کاندیدایی را در مازندران نداشتیم، اظهار کرد: همانطور که قبلا هم گفته  شد از  زمان آغاز تبلیغات انتخاباتی هیچ رد صلاحیتی هم نداریم اما ممکن است؛ انصراف کاندیدا به نفع یکدیگر صورت گیرد.

وی با بیان اینکه مردم به اخبار از مراجع رسمی توجه کنند و سعی‌ کنند از دامن زدن به شایعات پرهیز کنند، افزود: در استان مازندران تعداد ۱۷۶ نفر کاندیدای مجلس شورای اسلامی تاکنون تأیید شدند، باید توجه کنیم که هر ساعت امکان انصراف کاندیدا به نفع همدیگر یا بنا به هر دلیلی وجود دارد.

همچنین حسین‌زادگان استاندار مازندران نیز اعلام کرد: تنوع و تکثر حضور نامزدها، احزاب و گروه‌های سیاسی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را یکی از بسترهای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق رأی است، برای داشتن انتخاباتی سالم فضای خوبی در جامعه حکمفرما است و صداو سیما نقش موثری در روشنگری و تبلیغ دارد، پس امیدواریم در روز انتخابات شاهد حضور حداکثری و انتخابی مناسب باشیم.

سیدیونس حسینی‌عالمی نیز با بیان اینکه تخلفات انتخاباتی در استان رصد می‌شود، از تذکز به 6 ستاد تبلیغاتی در استان خبر داد و ضمن توصیه کاندیداها و طرفداران آن به رعایت اخلاق انتخاباتی تاکید کرد: مردم  انتظار دارند کاندیداها قانون را در رفتار انتخاباتی رعایت کنند، اجرای قانون اصلی‌ترین رفتار انتخاباتی است، با رقیب چگونه برخورد کردن مهم است، کاندیدای نمایندگی مجلس چون عصاره فضایل ملت است، باید بالاترین رفتار فاضلانه را داشته باشد، در گفتار و  رفتار رعایت حقوق عمومی و مسائل جامعه الزامی است.

برای مازندران ۳ هزار و ۸۰ شعبه اخذ رای در ۹ حوزه انتخابیه استان مازندران در نظر گرفته شده است.

دبیر ستاد انتخابات مازندران تعداد نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان را  ۱۵۲ نفر عنوان و بیان کرد: همچنین تعداد ۹۱ نفر از کاندیداها تاکنون از انتخابات انصراف دادند.

براساس این گزارش، روز گذشته اخباری در فضای مجازی و حقیقی مبنی بر تایید یکی از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت منتشر شده بود، که  رئیس هیأت نظارت شورای نگهبان بر یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران تاکید کرد: بعد از 26 بهمن‌ماه تاکنون  تایید صلاحیت‌ کاندیدایی را در مازندران نداشتیم و در این روز تنها در حوزه انتخابیه آمل یک  نفر تایید صلاحیت گرفت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :