آخرین عناوین

شنبه 3 اسفند 1398-23:35 کد خبر:74394

برای پیشگیری از ویروس کرونا صورت گرفت:

مدارس مازندران 4 و 5 اسفند تعطیل است/تعطیلی کلیه دانشگاه ها تا پایان هفته

کلیه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان مازندران در تمامی مقاطع تحصیلی، به منظور پیشگیری از ویروس کرونا تعطیل تا پایان این هفته تعطیل شد .


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ، به منظور حفظ سلامت دانش‌آموزان و فرهنگیان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی مدارس استان مازندران در روز‌های یکشنبه چهارم و دوشنبه پنجم اسفندماه تعطیل است.

براساس این گزارش، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران سید عباس موسوی از همه مردم خواست ضمن رعایت نکات بهداشتی، در حفظ سلامتی خود و اعضاء خانواده خود کوشا باشند و در صورت مشاهده علائم بیماری به مراکز درمانی و بهداشتی مراجعه کنند.

* تعطیلی دانشگاه های کلیه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان مازندران

سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: با هماهنگی استاندار محترم مازندران و به منظور حفظ سلامت اساتید و دانشجویان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان مازندران در ھمه  مقاطع تحصیلی به جز دانشجویانی که خدمات  درمانی ارائه می نمایند( مقطع کاروزی و دستیاری رشته پزشکی) تا پایان این هفته تعطیل است.

*تمامی برنامه‌های هنری و سینمایی تا پایان هفته جاری تعطیل است

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص پیشگیری مناسب از خطر ابتلا به بیماری، اطلاعیه ای را صادر کرد.

عباس زارع تصریح کرد: باتوجه به توصیه‌های اکید بهداشتی در شرایط کنونی و ضرورت پیشگیری مناسب از خطر ابتلا به بیماری، برنامه‌های هنری و سینمایی در سراسر استان مازندران تعطیل شد.

وی افزود: نظر به توصیه‌های اکید بهداشتی در شرایط کنونی و ضرورت پیشگیری مناسب از خطر ابتلا به بیماری و به منظور صیانت از سلامت آحاد جامعه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تشکر از همکاری صنوف مرتبط به اطلاع عموم می‌رساند تمامی برنامه‌های هنری و سینمایی در سالن‌های سراسر کشور تا پایان هفته جاری (۹ اسفندماه) تعطیل می‌شود.

زارع گفت: تدوام این وضعیت منوط به بررسی مجدد شرایط و اخذ نظر مراجع ذی‌صلاح خواهد بود.

*تعطیلی مراکز روزانه توانبخشی و مهدکودک های

مدیرکل بهزیستی مازندران نیز از تعطیلی مراکز روزانه بهزیستی مازندران در روزهای یک‌شنبه و دوشنبه ( چهارم و پنجم) اسفندماه خبر داد.

فرزادگوهردهی با اشاره به ضرورت پیشگیری در شرایط فعلی اعلام کرد: کلیه مراکز روزانه توانبخشی و مهدکودک های استان به مدت دو روز تعطیل هستند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :