آخرین عناوین

يکشنبه 4 اسفند 1398-11:18 کد خبر:74398

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد:

معرفی ۴ مرکز درمان بیماران احتمالی کرونا در مازندران /اطمینان خاطر رئیس دانشگاه علوم پزشکی به مردم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: بیمارستان‌های رازی قائم‌شهر، خاتم‌الانبیا بهشهر، امام خمینی(ره) آمل و امام خامنه‌ای عباس‌آباد به‌عنوان بیمارستان‌های منتخب جهت درمان بیماران کرونا ویروس انتخاب شدند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، خبر شیوع بیماری کرونا از مراکز دانشگاهی بابل رسانه‌ای شده بود، مسئولان استانی برای پیشگیری کرونا مراکز آموزشی درمانی استان مازندران را تعطیل کردند.

دانش‌آموزان استانی تا روز دوشنبه و مراکز آموزش عالی تا پایان هفته تعطیل اعلام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از آمادگی کامل برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد

در دانشگاه علوم پزشکی بابل هم جلسات ویژه‌ای برای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا تشکیل شده است.

یک مرکز درمانی برای درمان کرونا در دانشگاه علوم پزشکی بابل اختصاص پیدا کرده است، بر اساس اعلام معاون درمان این دانشگاه بیمارستان میناگر این شهرستان برای درمان بیماری‌های تنفسی اختصاص داده شده است.

سیدعباس موسوی هم از فعالیت ویژه چهار مرکز درمانی استان برای درمان کرونا خبر داد.

وی اعلام کرد: بیمارستان‌های رازی قائم‌شهر، خاتم‌الانبیا بهشهر، امام خمینی(ره) آمل و امام خامنه ای عباس‌آباد  به‌ عنوان بیمارستان‌های منتخب جهت درمان بیماران مشکوک، محتمل و قطعی کرونا ویروس انتخاب شدند.

وی با اعلام اینکه تمهیداتی اندیشیده می‌شود تا از سوءاستفاده احتمالی شرکت‌ها در ارائه لوازم حفاظتی جلوگیری شود،گفت: از تمامی اصحاب رسانه به ویژه صدا و سیمای استان خواست تا در مسیر آموزش همگانی برای پیشگیری از شیوع این بیماری تلاش کنند و در این زمینه با دانشگاه علوم پزشکی مازندران همکاری تنگاتنگ داشته باشند.

براساس این گزارش، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حالی اعلام کرد که تمهیداتی اندیشیده می‌شود که لوازم حفاظتی به راحتی در اختیار مردم قرار گیرد که گلایه‌ای در این بخش بسیار جدی است.

سیدعباس موسوی در حالی از رسانه‌ها در خواست کرده که همکاری لازم با دانشگاه را در این ارتباط داشته باشند که متولیان امر در دانشگاه کمترین ارتباط با رسانه‌ها به جز شبکه طبرستان داشته است.

در حال حاضر جریان رسانه‌ای در مازندران آمادگی کامل دارد تا مطالب و مباحث آموزشی تولید شده در دانشگاه علوم پزشکی را انتشار دهد اما میزان پاسخگویی به رسانه‌ها در دانشگاه علوم پزشکی مازندران به پائین‌ترین سطح خویش رسیده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :