آخرین عناوین

دوشنبه 5 اسفند 1398-9:53 کد خبر:74414

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد:

تعطیلی مدارس مازندارن تا پایان هفته

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از تعطیلی مدارس و مراکز آموزش عالی استان تا پایان هفته خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، سید عباس موسوی با اشاره به فوت یک بیمار غیربومی در بیمارستان تنکابن براثر ابتلاء به ویروس کرونا اظهار داشت: برای پیشگیری از سرایت این ویروس بین دانش آموزان طبق تصمیم تمامی مدارس و مراکز آموزش عالی استان تا پایان هفته تعطیل است.

وی با اظهار اینکه به جز فوت یک بیمارغیربومی، آزمایش مثبت کرونا بین شهروندان استان گزارش نشده است از هم استانی‌ها خواست تا نسبت به رعایت موارد بهداشتی به ویژه شستن دست‌ها و ضدعفونی کردن آن اقدام کنند.

در عین حال برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی فعالیت‌های هنری و سینمایی استان نیز تعطیل شد و باشگاه‌ها و اماکن ورزشی نیز تعطیل شده‌اند.

تاکنون شش فرد مشکوک به ویروس کرونا در مازندران شناسایی شد که دو نفر از بیماران از بیمارستان مرخص شدند و وضعیت چهار نفر دیگر نیز رو به بهبود است.

در پی نگرانی بابت شیوع ویروس کرونا در مازندران، اقلام بهداشتی نظیر ماسک و مواد شوینده و ضد عفونی کننده در مناطق مختلف مازندران روند صعودی و کاذب به خود گرفته است و این مسئله پای مدعی عموم و دادستانی‌ها را به این حوزه باز کرد و در دو روز اخیر چند داروخانه و مرکز عرضه لوازم بهداشتی تعطیل و تعدادی نیز جریمه شدند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :