آخرین عناوین

چهارشنبه 7 اسفند 1398-19:0 کد خبر:74464

در راستای حفظ سلامت مردم صورت گرفت:

ارائه خدمات غیرحضوری آبفای مازندران

مدیرعامل آب و فاضلاب استان مازندران گفت:مشترکین با مراجعه به سایت شرکت آب و فاضلاب استان مازندران از خدمات غیرحضوری بهره مند شوند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی آبفای مازندران، مدیرعامل آب و فاضلاب استان مازندران با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور و لزوم حفظ سلامت افراد جامعه از مشترکین خواست درخواستها و خدمات مورد نیاز خود در بخش آب و فاضلاب را از طریق مراجعه به سایت این شرکت دریافت نمایند.

براساس این گزارش، مجید عبدالهی  با بیان  اینکه به منظور رفاه حال مشترکین این استان خدمات الکترونیکی 22 گانه ویژه مشترکین در بخش آب و فاضلاب در سایت شرکت به آدرس: https://www.abfa-mazandaran.irطراحی و جانمایی شده است افزود: مشترکین می توانند با مراجعه به این پورتال از  خدمات غیرحضوری به ویژه در بخش قبض آب  بهره مند شوند.

وی تصریح کرد:  مردم عزیز مازندران می توانند برای اعلام برخی از حوادث و اتفاقات مربوط به آب و فاضلاب از جمله شکستگی و هدر رفت آب  و نیز آگاهی از نحوه چگونگی دریافت خدمات به صورت غیرحضوری با سامانه 122  و یا روابط عمومی شرکت به شماره  33219115  تماس گرفته تا راهنمایی های لازم را از کارشناسان مربوطه دریافت نمایند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :