آخرین عناوین

پنجشنبه 8 اسفند 1398-12:22 کد خبر:74468

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل خبر داد:

24 بیمار مشکوک به کرونا در بابل رو به بهبودی هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: حال عمومی ۲۴ بیمار مشکوک به کرونا ویروس بستری شده در بیمارستان میناگر بابل، رو به بهبودی است، ولی تا زمان بهتر شدن حال عمومی این افراد در بیمارستان نگهداری می‌شوند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل اظهار کرد: نخستین مورد مشکوک ابتلا به کروناویروس چهارشنبه هفته قبل شناسایی شد، ولی تاکنون هیچ فوتی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس نداشتیم.

وی افزود: حال عمومی ۲۴ بیمار مشکوک به کروناویروس بستری شده در بیمارستان میناگر بابل رو به بهبودی است، ولی تا زمانی نهایی شدن آزمایش و بهتر شدن حال عمومی این افراد در بیمارستان نگهداری می‌شوند.

جلالی خاطرنشان کرد: مراجعه حضوری افراد سرپایی به بیمارستان رو به افزایش است و روزانه ۴۰ تا ۵۰ بیمار به کلینیک سرپایی مراجعه می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل تاکید کرد: مردم از برگزاری مجالس عمومی خودداری کنند، چرا که تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها و جا‌های پر رفت و آمد و اماکن ورزشی به همین خاطر بوده که مردم از تجمع غیرضروری پرهیز کنند تا این ویروس به دیگران سرایت نکند.

وی تصریح کرد: مردم نکات بهداشتی را رعایت کنند، چراکه احتمال شیوع این بیماری از فرد مبتلا به دیگران زیاد است، از مسافرت خودداری کنند و در منازل بمانند تا شیوع این بیماری کم شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :