آخرین عناوین

پنجشنبه 8 اسفند 1398-12:22 کد خبر:74470

شهردار ساری خبر داد:

شهر ساری در برابر کرونا ضدعفونی شد

شهردار ساری گفت: شش اکیپ پنج نفره مجهز به ماشین آلات و تجهیزات مشغول ضدعفونی کردن شهر برای مقابله با شیوع ویروس کرونا هستند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری،عباس رجبی اظهار داشت: در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و با هدف حفظ سلامت شهروندان، نظافت و ضدعفونی کل شهر از سوی سازمان‌های آتش نشانی و خدمات ایمنی، مدیریت پسماند و حمل و نقل بار و مسافر در دست اجرا است.

شهردار ساری افزود: سازمان آتش نشانی ضمن آماده باش کامل و تشکیل ۶ اکیپ ۵ نفره مجهز به ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز از صبح امروز اقدام به ضدعفونی تمام نقاط شهر به ویژه بازارها و اماکن پر تردد کرده است ودر کوچه‌های غیرقابل تردد خودروها، نیروهای سازمان آتش نشانی با سمپاش دستی اقدام به سمپاشی و ضدعفونی خواهند کرد.

وی یادآور شد: همچنین سازمان‌های مدیریت پسماند و حمل و نقل بار و مسافر شهرداری نیز با اعزام اکیپ‌های مجهز و ماشین آلات در اجرای این طرح با سازمان آتش نشانی همراه هستند و این عملیات تا ضدعفونی تمام سطح شهر اعم از معابر، بازارها، ناوگان حمل و نقل عمومی ادامه خواهد داشت.

رجبی گفت: همچنین در راستای حفظ سلامت کارکنان شهرداری و سازمان‌های تابعه، کلیه اماکن اداری این مجموعه روزانه سمپاشی و ضد عفونی خواهد شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :