آخرین عناوین

شنبه 10 اسفند 1398-21:36 کد خبر:74498

رئیس پلیس آگاهی انتظامی مازندران خبر داد:

کشف ۱۴ هزار عدد ماسک بهداشتی احتکارشده در مازندران

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از کشف بیش از ۱۴ هزار ماسک بهداشتی احتکار شده در سطح استان خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، مسعود تقدیسی لاریجانی اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق و احتکار کالاهای سلامت محور با توجه به شیوع بیماری کروناویروس در سطح استان و افزایش استفاده از لوازم پیشگیری از بیماری در بین شهروندان و وقوع احتکار و قاچاق این کالاها از سوی افراد سود جو، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی در شهرستان "نوشهر" با شناسایی و توقیف یک دستگاه خودرو در بازرسی از آن موفق شدند، ۳ هزار ماسک بهداشتی را کشف و راننده خودرو را به دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: در همین خصوص در بازرسی از ۴ واحد صنفی داروخانه و ۲ فروشگاه عرضه محصولات بهداشتی در شهرستان‌های" نوشهر، ساری، بابل، قائم شهر"موفق به کشف ۱۱ هزار و ۶۸۰ ماسک بهداشتی احتکار شده در این واحدها شدند.

تقدیسی افزود: همچنین از این واحدهای صنفی ۲۳۶ عدد ژل ضد عفونی کننده به همراه ۳۵۰ شیشه الکل صنعتی کشف شد و ۷ متهم به احتکار و قاچاق کالا شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به اینکه کالاهای مکشوفه به دانشگاه علوم پزشکی استان تحویل شد، افزود: واحدهای صنفی متخلف نیز از سوی مرجع قضائی و ذیربط پلمپ شدند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :