آخرین عناوین

يکشنبه 11 اسفند 1398-20:39 کد خبر:74508

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری خبر داد:

تشریح جدیدترین تحولات پروژه فاز دوم بوستان ملل

رئیس سازمان عمران در تشریح جدیدترین تحولات پروژه فاز دوم بوستان ملل گفت: حدود 20 عملیات مختلف عمرانی طی 1 ماه گذشته جهت پیشبرد این پروژه پیاده سازی شده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه اطاع رسانی روابط عمومی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری، بی شک تحقّق اهداف رفیع پروژه های شاخص عمرانی مدیریت شهری در ساری، مطالبه برحق شهروندان ساروی و مهر حقّانیت خدمات صادقانه خادمین شهر به مردم است که اینک به همت تلاشگران این سازمان در مسیر تکامل قرار دارد.

رئیس سازمان عمران در تشریح جدیدترین تحولات پروژه فاز دوم بوستان ملل اظهار داشت: حدود 20 عملیات مختلف عمرانی طی 1 ماه گذشته جهت پیشبرد این پروژه پیاده سازی شده که اتصال دهنده فاز اول و دوم مجموعه مذکور بشمار می رود.

مرتضی بربسته با بیان اینکه ساماندهی مسیر های دسترسی به پل کابلی بخشی از فرآیند اجرایی طرح فوق می باشد، تصریح کرد: اجرای عملیات احداث دیوار حائل 150 متری دوربرگردان پل به منظور تثبیت و تعریض جاده در دستور کار بوده که تاکنون بالغ بر 80 متر از طول دیواره به ارتفاع تقریبی 3 متر با استفاده از بتن های تولیدی سازمان عمران عملیاتی شده و این فرآیند هم اکنون نیز ادامه دارد.

وی افزود: فرآیند اجرای دیوار حائل 300 متری اتصال فاز اول و دوم تا ارتفاع 6 متر به اتمام رسیده و هم اکنون با تلاش مجدّانه همکارانم، عملیات پیاده راه و فضاسازی های بین دو دیوار در طول مسیر پارک پیگیری می شود.

رئیس سازمان عمران از لایروبی بستر رودخانه تجن به عنوان اقدامات تأمینی و پیشگیرانه حفاظتی در مواجه با بارش های سیل آسا و وقوع سیلاب های احتمالی یاد و خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه لجن برداری بستر رودخانه مستلزم ایجاد خاکریز حفاظتی است این عملیات عمرانی طی بهمن ماه در حدود 1 کیلومتر به اتمام رسیده که در کنار لایروبی کانال پشت سایت اداری و ایجاد آبراه جهت تقویت مسیر خروجی حوضچه زیر پل کابلی، از دیگر اقدامات صورت گرفته محسوب می گردد.

مرتضی بربسته در پایان حمایت های دلسوزانه عباس رجبی شهردار مرکز مازندران، علی اکبر ذلیکانی نائب رئیس و اعضا شورای شهر و سایر مسئولان ذیربط در پیشبرد این پروژه بزرگ عمرانی شهر ساری را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: انگیزه و دلگرمی کارکنان سازمان عمران و توفیقات حاصله در ارائه خدمات به شهروندان ساروی، ارتباط مستقیم با این رویکرد مدیران امر دارد که انشاله بتواند زمینه ساز افزایش سطح خدمات مطلوب را فراهم آورد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :