آخرین عناوین

دوشنبه 12 اسفند 1398-10:58 کد خبر:74514

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافندغیرعامل آب و فاضلاب استان مازندران خبر داد:

بهبود یافتن وضعیت کمبود آب شرب مشترکین بابلسر

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافندغیرعامل آب و فاضلاب استان مازندران گفت:وضعیت کمبود آب شرب مشترکین بابلسر درحال بهبود و رسیدن به شرایط عادی است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مازندران،  مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل آب و فاضلاب استان مازندران با اشاره به وضعیت افت فشار و یا قطع آب بعضی ازنقاط شهر بابلسر طی روزهای گذشته اظهار داشت: با اقدامات انجام شده  وضعیت کمبود آب شرب مشترکین این شهر  درحال بهبود و رسیدن به شرایط عادی است.

براساس این گزارش، خدابخش پور با اشاره به افزایش میزان کدورت آب سد البرز در پی بارندگی های اخیر گفت: با افزایش میزان کدورت آب سد البرز تصفیه خانه اضطراری شهرهای گروه الف شامل (بابل، امیرکلا، هادی شهر و بابلسر) در طلوت بابلکنار از مدار خارج و در پی آن  شهرهای مذکور با کمبود 500 لیتر در ثانیه آب مواجه شدند.

وی، با اشاره به جابجایی خطوط انتقال برداشت آب از لایه زیرین سد به لایه بالایی سد برای تامین آب شرب ساکنان این شهرها به ویژه بابل و بابلسر افزود: در بیشتر مناطق بابل مشکل کمبود آب برطرف شد و در شهر بابلسر نیز با افزایش تامین70-80 لیتر در ثانیه آب  درصدد رفع کمبود آب هستیم.

خدابخش پور از پمپاژ و تقویت فشار شبکه توزیع  شهر بابلسر خبر داد و تصریح کرد: شبکه توزیع و مخازن ذخیره آب به دلیل وقفه بوجودآمده ناشی از جابجایی خطوط برداشت آب از زیرسدبه لایه بالایی سد، تخلیه شد لذا برای آبگیری این تاسیسات به زمان نیاز است که هم اکنون وضعیت درحال بهبود و رسیدن به شرایط عادی می باشد.

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافندغیرعامل آبفا مازندران از مشترکین بابلسر خواست تا آبگیری کامل خطوط انتقال، شبکه توزیع و مخازن ذخیره در مصرف آب مدیریت و از مصارف غیرضروری اجتناب ورزند.

وی خاطرنشان کرد: ۸ دستگاه تانکر سیار آبرسان در نقاط مختلف بابلسر مستقر هستند و عملیات آبرسانی به مردم این شهر تا ایجاد وضعیت عادی ادامه دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :