آخرین عناوین

دوشنبه 12 اسفند 1398-18:32 کد خبر:74523

برای پیشگیری از شیوع کرونا صورت گرفت:

کاهش ساعت کار از ادارات به بازار در بابل رسید

کاهش ساعت کاری از ادارات به بازارهای مناطق مختلف مازندران از جمله بابل سرایت کرد و فعالیت بازار و اتحادیه‌های صنفی از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر تعیین شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، برای پیشگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم، فعالیت بازار و اتحادیه‌های صنفی در بابل از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر تعیین شد.

بر اساس اعلام اتاق اصناف بابل، با توجه به شیوع ویروس کرونا و گذر ار مرحله هشدار و وضعیت بحرانی آن، طبق تصمیم اتخاذ شده از سوی مسئولان برای مقابله با تسری این بیماری و همه گیر شدن آن، ساعات کاری تمامی کسبه و بازاریان شهرستان از ۸ صبح تا ۱۲ ظهر تعیین شد و فعالیت بازار در عصر و شب تعطیل است.

اتاق اصناف بابل از بازاریان و کسبه درخواست کرد ت از بازگشایی واحدهای صنفی در ساعات غیراز ساعات اعلام شده خودداری کنند و در غیر این صورت برابر مقرارات اعمال قانون خواهد شد.

همچنین طبق تصمیم متولیان امر، تنها واحدهایی که قوت مردم را تأمین می‌کنند نظر نانوایی‌ها، قصابی، مرغ فروشی، خواربار، لبنیات و میوه و تره بار اجازه فعالیت کامل را به شرط رعایت مسائل بهداشتی و عدم ازدحام مردم در فضای این واحدها دارند.

براساس اعلام مسئولان علوم پزشکی مازندران حدود ۴۰۰ نفر از اهالی استان مشکوک به کرونا ویروس هستند که چهار نفر تاکنون فوت کردند و بیماری حدود ۴۰ نفر قطعی و مثبت گزارش شده است.

در هفته جاری ساعت کار ادارات مازندران نیز دو ساعت کاهش یافت و علاوه براین بازارهای سنتی و بازارچه‌های هفتگی استان، مدارس و دانشگاه‌ها، فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی و هنری و غیره تعطیل شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :