آخرین عناوین

سه شنبه 13 اسفند 1398-21:25 کد خبر:74549

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در مازندران خبر داد:

قرنطینه مازندران در دستور کار نیست/ بهبود ۱۳۰ بیمار کرونایی

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در امور پیشگیری از کرونا در مازندران گفت: روند مهار کرونا ویروس در این استان مطلوب است و فعلا قرنطینه استان در دستور کار نیست.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، محمدمهدی ناصحی شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد مبارزه با کرونا ویروس، از بهبودی ۱۳۰ نفر از افراد مشکوک به کرونا ویروس در استان مازندران خبر داد و وضعیت این استان را نسبت به استان‌های همجوار مطلوب توصیف کرد.

وی با تاکید بر کنترل و پیشگیری از شیوع کرونا ویروس و با عنوان اینکه امیدواریم با جدیت نظام سلامت و تلاش مسئولان و همراهی مردم شاهد کاهش ابتلاء به کرونا ویروس در هفته‌های آتی باشیم، افزود: دستگاه‌های اجرایی باید تمام توان خود را برای کنترل وپیشگیری از ویروس به کار بندند.

ناصحی، قدرت سرایت کرونا ویروس را بین افراد جامعه بالا دانست و با بیان اینکه شیوع این بیماری مشکلاتی را برای حوزه سلامت ایجاد کرده است، افزود: باید با جدیت نظام سلامت و دستگاه‌های اجرایی و رعایت اصول بهداشتی روند شیوع این بیماری را کند کنیم.

نماینده وزیر بهداشت در امور پیشگیری از کرونا در گلستان و مازندران یادآور شد: تاکنون روند مهار بیماری و پشتیبانی از نظام سلامت در استان مازندران به خوبی صورت گرفته است و امیدواریم با رعایت اصول بهداشتی و پرهیز از سفرهای غیرضروری این ویروس مهار شود.

وی تنها راه مهار و ریشه کنی کرونا ویروس را قطع زنجیر انتقال آن بیان کرد و گفت: قرنطینه کردن استان مازندران فعلاً در دستور کار نیست اما مردم باید از سفرهای غیرضروری و حضور در اجتماعات پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه مازندران استانی مسافرخیز به شمار می‌رود، تجهیزات بیمارستانی، ماسک و لباس پرسنل سلامت را از نیازهای حوزه سلامت در مازندران برای مقابله با کروناویروس بیان کرد و گفت: بخشی از نیازها تأمین شده و امیدوارم بقیه نیز به زودی تأمین شود.

تاکنون ۶۰ نفر از اهالی مازندران به کرونا ویروس مبتلا شدند و هشت نفر نیز فوت کردند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :