آخرین عناوین

چهارشنبه 14 اسفند 1398-18:35 کد خبر:74562

فرمانده انتظامی مازندران اعلام کرد:

کلاهبرداری ۱۰۰ میلیارد ریالی در رامسر کشف شد/ پلمپ ۶ قهوه خانه و قلیان سرا در کلاردشت و گلوگاه

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری دو کلاهبردار حرفه‌ای با ۱۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری در شهرستان رامسر خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدمحمود میرفیضی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر کلاهبرداری از تعدادی از شهروندان رامسری از طریق خرید و فروش خودروهای مدل بالا، با ارائه چک‌های بلامحل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: از آنجایی که متهمان از محل متواری شده بودند، کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی اقدامات اطلاعاتی را برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز کردند.

میرفیضی، تصریح کرد: پس از بررسی‌های همه جانبه متهمان دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده به کلاهبرداری از ۱۱ نفر از شهروندان در مجموع به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.

براساس همین گزارش، حسن عنایتی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه ازپلمپ ۳ قهوه خانه و قلیان سرای متخلف در این شهرستان خبر داد و افزود: درراستای ارتقا امنیت اجتماعی و سلامت عمومی شهروندان به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در سطح جامعه طرح بازدید و نظارت بر رستوران‌ها و قهوه خانه‌ها در شهرستان گلوگاه به اجرا در آمد.

وی با بیان اینکه در این طرح به ۲۰ واحد صنفی نیز اخطار پلمپ داده شد از استمرار اقدامات کنترلی وطرح های نظارتی پلیس در این شهرستان خبر داد و از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت نیز از پلمپ ۳ مسافرخانه و قهره خانه متخلف در این شهرستان خبر داد و از متصدیان مهمانپذیرها، تالارها، هتل و همچنین مراکز اسکان مسافر در این شهرستان خواست: ضمن رعایت کامل بهداشت برای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه از ارائه خدمات پذیرایی و پذیرش مهمان تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :