آخرین عناوین

پنجشنبه 15 اسفند 1398-11:13 کد خبر:74571

رئیس اتاق اصناف بابلسر اعلام کرد:

الزام نانوایی‌های بابلسر به استفاده از یک نیرو برای دریافت پول

رئیس اتاق اصناف بابلسر گفت: تمامی نانوایی‌ها ملزم به استفاده از یک فرد فقط برای دریافت پول یا کارت عابربانک از مردم در نانوایی‌ها شدند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ، فرشاد ناصری درخصوص ایجاد محدودیت در زمان فعالیت اصناف و چگونگی فعالیت نانوایی‌ها اظهار کرد: براساس دستورالعملی که از سوی فرماندار و رئیس ستاد پدآفند زیستی شهرستان بابلسر در شرایط کنونی یعنی شیوع کرونا ویروس به ما ابلاغ شده تمامی نانوایی‌ها ملزم به استفاده از یک فرد فقط برای دریافت پول یا کارت عابربانک از مردم در نانوایی‌ها شدند.

وی خاطرنشان کرد: هیچ نانوایی نمی‌تواند هم نان در اختیار مردم بگذارد و هم با همان دست پول یا کارت از مردم دریافت کند و یک نفر باید مخصوص این کار در نانوایی‌ها به ‌کارگیری شود.

رئیس اتاق اصناف بابلسر با تاکید بر اینکه سلامت مردم از اهمیت بالایی برخوردار بوده است تصریح کرد: نانوایی از مشاغلی است که ارتباط مستقیم با سلامت شهروندان دارد و با توجه به شیوع کرونا ویروس و لزوم ایجاد عزم همگانی برای پیشگیری و مقابله با آن، سرپیچی از این بخشنامه و دستورالعمل پیگرد قانونی دارد.

ناصری یادآور شد: تمام نانوایی‌ها از روز سه‌شنبه 13 اسفندماه موظف به اجرای این دستورالعمل شدند و نانوایی‌هایی که این موضوع را رعایت نکنند پلمپ می‌شوند.

وی عنوان کرد: درباره ایجاد محدودیت در زمان فعالیت اصناف، جلسات متعددی در سطح شهرستان برگزار شد اما در این مورد باید شورای تامین و ستاد پدآفند زیستی شهرستان نظر دهند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :