آخرین عناوین

پنجشنبه 15 اسفند 1398-14:29 کد خبر:74582

جدیدترین پروژه های عمرانی شهر ساری

با تلاش تیم های عملیاتی سازمان عمران، عملیات نصب جدول بتنی کوچه ملامجدالدین در چارچوب بهسازی و ساماندهی معابر شهری آغاز شده و این پروژه در کوچه مهتاب واقع در خیابان 18 دی در جریان است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مرکز مازندران، با تلاش تیم های عملیاتی این سازمان، عملیات نصب جدول بتنی کوچه ملامجدالدین در چارچوب بهسازی و ساماندهی معابر شهری آغاز شده و این پروژه در کوچه مهتاب واقع در خیابان 18 دی در جریان است.

تیم های عملیاتی سازمان عمران در راستای تقویت زیر ساخت های ارتباطی شهر، پروژه راهسازی بلوار پاسداران را با عملیات تسطیح و رگلاژ کوی دکتر شهیدی عملیاتی کرده اند.

با توجه به فصل پر بارش سال و لزوم تقویت و توسعه زیرساخت های شهری، عملیات احداث کانال منطقه شهید فهمیده در بلوار کشاورز فعال و این طرح مهار آبگرفتگی ها و تامین رفاه عمومی مردم را از سوی مجریان امر هدف گزاری کرده است.

گفتنی است استمرار مراحل اجرایی کانال صدرائی و آغاز عملیات نصب نوه بتنی کوچه شمشیربند 16 نشان می دهد نهضت رونق بخشی به عمران و آبادانی مرکز استان توسط این سازمان جدیتی بالا به خود دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :