آخرین عناوین

شنبه 17 اسفند 1398-12:3 کد خبر:74600

هشدار کرنایی مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران:

مسافران درک کنند ؛ سفربه مازندران ممنوع !

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران گفت: مسدود شدن جاده های استان با هدف سلامتی مردم انجام گرفته و درک متقابل مسافران را طلب می کند. ‎


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز، مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران گفت: مسدود شدن جاده های استان با هدف سلامتی مردم انجام گرفته و درک متقابل مسافران را طلب می کند. ‎

براساس این گزارش، مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران با بیان مطلب فوق افزود: تصمیم استاندار مازندران و قرارگاه پدافند زیستی استان مبنی بر جلوگیری از تردد خودروهای غیر بومی با توجه به شرایط ویژه استان لحاظ شده است و می طلبد که برای سلامت خود مسافران و مردم استان مورد احترام قرار گیرد.

عباس مهدوی افزود:ماموران مستقردرمبادی ورودی استان از ورود خودروهای غیربومی جلوگیری خواهند کرد.

وی افزود: میهمان نوازی مازندرانی ها و پذیرایی از میهمانان در مقاطع مختلف سال با افتخار انجام می گیرد اما در شرایط کنونی تا ریشه کن شدن کرونا ویروس هرگونه سفر و اقامت در این استان به دستور استاندار مازندران ممنوع است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران از مسافران خواست برای حفظ سلامتی و زندگی آحاد جامعه از سفر پرهیز کنند و به درخواست ماموران انتظامی ورودی جادهای استان احترام بگذارند.

وی افزود: بهترین مکان برای حفظ سلامتی و جلوگیری از شیوع کرونا ماندن در خانه است، مدارس و دانشگاه ها با توجه به شرایط ویژه کشور تعطیل شده اند و این به مفهوم سفر کردن نیست.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :