آخرین عناوین

شنبه 17 اسفند 1398-19:31 کد خبر:74604

در جلسه فوری امروز صبح تصمیم گیری شد:

شورای شهر شیرود استعفای نیکنام را رد کرد

در پی تسلیم استعفای شهردار شیرود از مدیریت اجرایی این شهر، شورای شهر شیرود این استعفا را نپذیرفت.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از امور فرهنگی و روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر شیرود، صبح امروز ریاست شورای شهر با تشکیل جلسه ای فوری سایر اعضا را جهت بررسی وقایع اخیر فراخواند.

نتیجه نشست فوق در قالب صدور پیامی به شرح زیر اعلام می گردد.

در متن پیام اینگونه آمده است:

بسم الله الرحمن رحیم 

مردان خدا پرده‌ی پندار دریدند                    یعنی همه جا غیر خدا هیچ ندیدند

به راستی آنهایی که مسیر تلاش صادقانه را هموار می‌سازند سزاوار تکریم و احترام بس والایند، اینان رشد و تعالی انسانیت را مهر می‌کنند و ایثار را در عشق به آینده‌ مردمان این دیار متجلی می‌سازند.

جناب دکتر محمد نیکنام شهردار تلاشگر و مردمی شهر شیرود

نامه استعفای حضرتعالی را در حالی در یافت کردیم که شهر شیرود نیازمند تداوم حضور شما به عنوان مدیری مدبر و دغدغه مند نسبت به توسعه و تحول، با پشتکار برای خدمت به شهروندان این شهر است.

از اینرو در حمایت از اقدام  شجاعانه ، قانونمند و فداکارانه شما به عنوان یک فرد غیر بومی جهت احقاق حق مسلم شهرداری و ۱۲ هزار شهروند این شهر،استعفای حضرتعالی را نپذیرفته و بر ادامه فعالیت شما به عنوان شهردار شهر شیرود تاکید داریم .

اعضای شورای شهر، با عقیده ای مصمم ،ضمن محکوم نمودن عمل اهانت آمیز مدیران مجموعه هایپر سنتر خزر به جنابعالی که این بی حرمتی را در واقع به همه مردم شهر شیرود روا داشته اند، اعلام می داریم که با جدیت از شما و حضور مداوم تان در راستای اجرای قانون و احقاق حقوق شهروندان در این شهر حمایت نموده ، انتظار داریم مسئولین استانی، شهرستانی، بویژه دستگاه عدالت محور قضا که از روند این پرونده میلیاردی آگاهی دارند ، ما را یاری رسانده و احقاق حق نمایند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :