آخرین عناوین

شنبه 1 شهريور 1393-15:45 کد خبر:750

اقدامی دیگر از سوی پلیس جهت رفاه مردم:

اجرای طرح پیامکی ۱۱۰۱۲۰ پلیس راه کشور در مازندران آغاز شد

طرح ۱۱۰۱۲۰ پلیس راه کشور، به منظور کنترل و نظارت بر خودروهای مسافربری عمومی و ناوگان حمل و نقل کشوری، در مازندران آغاز شد.


به گزارش خزرخبر، صبح امروز با حضور جعفر محمدنژاد رئیس پلیس راه استان مازندران و علی کوچکی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راه مازندران، طرح 110120 پلیس راه کشور از ترمینال غرب مازندران کلید خورد.

این طرح به منظور کنترل و نظارت بر خودروهای مسافربری عمومی و ناوگان حمل و نقل کشوری، اجرا شد.

در این طرح که با مشارکت و همکاری مسافران اجرا می‌شود، مسافران می‌توانند تخلفات 6گانه را از طریق سامانه پیامکی 110120 به اطلاع پلیس راهنمایی ناجا برسانند تا با راننده متخلف در نزدیک‌ترین ایستگاه پلیس، برخورد شود.

این طرح فقط مختص ارسال تخلفات راننده نیست بلکه گزینه هفتمی نیز وجود دارد که مسافران می‌توانند با ارسال پیامک به 110120 از راننده‌ای که مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و رفتار مناسبی داشته است، تقدیر کنند.

بر پایه این گزارش، این طرح در قالب یک برچسب و به صورت اطلاعیه در تمامی خودروهای سواری، میدل‌باس‌ها و اتوبوس‌ها نصب می‌شود.

اطلاعات این برچسب حاوی کدهای گزارشی هفت‌گانه و عنوان گزارش است که مسافران باید ابتدا شماره پلاک، محل تخلف، کد گزارش و مقصد سفر را به 110120 پیامک کنند تا پلیس راه کشور بتواند سریع‌تر خودروی مورد نظر را شناسایی کند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :