آخرین عناوین

شنبه 1 شهريور 1393-16:44 کد خبر:752

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه کربلای مازندران:

بیش از 65 درصد کارمندان ادارات بسیجی هستند

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه وضعیت عفاف و حجاب در ادارات مازندران قابل قبول می باشد گفت:65درصد از کارمندان ادارات مازندران بسیجی می باشند.


به گزارش خزرخبر،شهرام نوری در نشست با رسانه های مازندران افزود:بسیج ادارات با تقدیم 380شهید ، جانباز و آزاده نقش ویژه ای در طول دفاع مقدس داشته است.

وی با بیان اینکه در تمامی ادارات کل و شهرستانی دفاتر بسیج کارمندان راه اندازی و فعال می باشند خاطر نشان کرد:ترویج ارزش های دینی و تفکر بسیجی در ادارات،جذب و ساماندهی کارمندان در بسیج،ارتقاء معنویت،بصیرت و تربیت بسیجیان از طریق حلقه های شجره طیبین و صالحین در ادارات از برنامه های این سازمان است.

نوری با اشاره به اینکه ترویج سبک زندگی اسلامی،ایرانی و ترویج امر به معروف و نهی از منکر مانند تکریم ارباب رجوع از برنامه های دیگر این سازمان است اظهار داشت:برگزاری 16 یادواره شهدا در سطح ادارات،برگزاری بیش از 40نشست بصیرتی با موضوعات مختلف،اعزام بیش از 2 هزار نفر به مناطق جنگی،برگزاری بیش از 20 محفل قرآنی در ماه رمضان و تشکیل بیش از 400 حلقه صالحین که امسال به 600 حلقه می رسند از دیگر اقدامات و برنامه های این سازمان بوده است.

وی با اعلام اینکه 3 کتاب با موضوعات مباحث اقتصادی با محوریت اقتصاد مقاومتی بزودی رونمایی می شود تصریح کرد:شهید شاخص امسال ،شهید صمصام تور می باشد.

نوری با اشاره به اینکه در تمامی شهرستان ها یک برنامه محوری با محوریت بسیج کارمندی برگزار می شود افزود:همایش روز قشر بسیج کارمندی مازندران در 5 شهریور و رونمایی از تمبر یادبود شهید صمصام تور از دیگر برنامه های در دست اجرا در روزهای آینده خواهد بود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :