آخرین عناوین

دوشنبه 19 اسفند 1398-16:21 کد خبر:75622

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 ساری اعلام کرد:

برگزاری جشن نیکوکاری در منازل به صورت غیرحضوری

مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 ساری گفت: برای اولین بار و با توجه به شیوع ویروس کرونا، جشن نیکوکاری به صورت مجازی در منازل خانواده های نیازمند برگزار می شود.


به گزارش خزرتیترخبر، ام البنین محمدی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 ساری، با اعلام اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا امکان برگزای جشن نیکوکاری به صورت حضوری همانند سال های قبل در مدارس مقدور نمی باشد،افزود: با عنایت به اینکه بسیاری ازخانواده های نیازمند در روزهای پایان سال در انتظار کمک های خیرین می باشند، آموزش و پرورش ناحیه 2 ساری امسال با شعار ( عید را به خانه هایشان ببریم) جشن نیکوکاری را به صورت مجازی برگزار می کند.

وی با بیان اینکه، با توجه به تعطیلی زود هنگام مدارس و اینکه در روزهای جاری، آموزش دانش آموزان و ارتباط با خانواده ها در فضای مجازی می باشد، گفت: مدیران مدارس از طریق فضای مجازی جشن نیکوکاری را با خانواده ها شریک می شوند.

محمدی تسریع  کرد: شیوع ویروس کرونا نتوانست و نمی تواند ما را از وظیفه انسانی و دینی نسبت به خانواده های نیازمند دور نگه داشته و از این خانواده ها  غافل نخواهیم ماند.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه 2 ساری اظهار داشت: همکاران و خانواده هایی که توانایی لازم را به هر صورت جهت شرکت در این جشن دارند، می توانند در صورت تمایل کمک های نقدی و غیرنقدی خود را با  هماهنگی مسئولین اداره و مدارس به دست خانواده های نیازمند برسانند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :