آخرین عناوین

سه شنبه 20 اسفند 1398-12:56 کد خبر:75633

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد:

راه اندازی بخش های مراقبت ویژه بیماران کرونایی در مازندران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: بخش های مراقبت ویژه برای نگهداری و قرنطینه و درمان بیماران کرونایی در استان راه اندازی می شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، سید عباس موسوی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۳۲۵ بیمار مشکوک به کرونا در استان درمان و بهبود یافته‌اند، راه اندازی بخش‌های مراقبت ویژه بیماران را برای کنترل و محدود کردن روند گسترش بیماری مؤثر دانست و گفت: این طرح در شهرستان‌های مختلف اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت و شرایط خاص استان از مردم خواست تا برای کنترل شیوع این اپیدمی در منزل بمانند و از حضور در خارج از منزل و تجمعات پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه بخش‌های مراقبت ویژه برای خدمات دهی به بیماران تنفسی شدید مشکوک به کرونا در نزدیکی بیمارستان‌های معین راه اندازی می‌شود، افزود: با راه اندازی این بخش‌ها، سرعت انتشار کرونا ویروس کند خواهد شد..

موسوی همچنین از راه اندازی پایگاه و سامانه خودارزیابی کرونا در استان خبر داد و گفت: مردم می‌توانند به ورود به این سامانه اطلاعات مورد نظر را برای دریافت خدمات ثبت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بر لزوم پرهیز از سفرهای غیرضروری تاکید کرد و گفت: ماندن در خانه بهترین راه برای ایمن ماندن از این بیماری است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :