آخرین عناوین

چهارشنبه 21 اسفند 1398-20:37 کد خبر:75663

درخواست رئیس شورای شهر نوشهر:

نوشهر قرنطینه شود

رئیس شورای شهر نوشهر،با اشاره به روند روبه رشد فراوانی شیوع کرونا طی نامه‌ای به استاندار مازندران خواستار قرنطینه شهر و مسدود کردن راههای ارتباطی شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، رفائیل آزادیان رئیس شورای شهر نوشهر اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا، طی جلسه اعضای شورای اسلامی و شهردار مقرر شد برای پیشگیری از شیوع کرونا و حفظ سلامت مردم، برای تأمین اقلام و تجهیزات درمانی شهرستان اقدام شود.

وی یادآور شد: برای خرید اقلام و تجهیزات درمانی بیمارستان نوشهر مقرر شد کمک ۵۰۰ میلیون ریالی شورای اسلامی و شهرداری در قالب خرید تجهیزات انجام شود.

آزادیان با بیان اینکه نیازمندی‌های تجهیزات درمانی و بهداشتی مراکز درمانی شهرستان احصاء شده است، افزود: دستگاه اکسیژن ساز از جمله نیازمندی‌ها بیان شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر نوشهر با اشاره به انجام عملیات ضدعفونی شهر برای پیشگیری از شیوع کرونا گفت: ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی توسط شهرداری از ۲۰ روز گذشته در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به تشکیل ستاد بحران مقابله با شیوع کرونا در شورای اسلامی شهر و شهرداری گفت: طبق تصمیم این ستاد مناطق شهری براساس اولویت بندی، ضدعفونی می‌شود.

وی یادآور شد: همچنین در مناطقی که تجهیزات سمپاشی وجود دارد، افراد می‌توانند برای دریافت مواد ضدعفونی کننده به شهرداری مراجعه کنند.

آزادیان با تسلیت به مناسب درگذشت برخی از همشهریان براثر ابتلاء به کرونا ویروس و اظهار همدردی با خانواده‌های آنان، تصریح کرد: شهرداری نوشهر در زمینه تدفین جان باختگان طبق پروتکل‌های بهداشتی، همکاری داشته است.

وی از مردم خواست تا بیماری کرونا ویروس را جدی گیرند و برای کنترل این روند، در خانه‌ها بمانند و از حضور در تجمعات پرهیز کنند.

وی در عین حال با اشاره به روند روبه رشد فراوانی شیوع کرونا طی نامه‌ای به استاندار مازندران خواستار قرنطینه شهر و مسدود کردن راههای ارتباطی شد و افزود: باید نسبت به قرنطینه کامل شهر و مسدود شدن محورهای ارتباطی و ورودی شهر شد.

رئیس شورای شهر نوشهر خواستار قرنطینه کامل شهر و مسدود شدن مبادی ورودی مسافران غیربومی به شهر شد و گفت: برای کنترل بیماری باید شهر به حالت قرنطینه کامل درآید.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :