آخرین عناوین

پنجشنبه 22 اسفند 1398-11:19 کد خبر:75672

رئیس کل دادگستری مازندران اعلام کرد:

کشف بیش از یک میلیون ماسک و دستکش در مازندران / تشکیل ۳۹ پرونده قضائی در استان

رئیس کل دادگستری مازندران از کشف و ضبط یک میلیون و 108 هزار ماسک و دستکش در استان مازندران خبر داد و گفت: 39 پرونده قضائی در استان تشکیل شده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز، رئیس کل دادگستری مازندران از کشف و ضبط یک میلیون و 108 هزار ماسک و دستکش در استان مازندران خبر داد و گفت: 38 نفر به تعزیرات حکومتی مازندران معرفی و یک اخلال‌گر اقتصادی در بازداشت به سر می‌برد.

براساس این گزارش، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری در ارتباط با آخرین اقدامات برای برای جلوگیری از احتکار لوازم بهداشتی در مازندران، اظهار کرد: ۳۹ پرونده قضائی در استان تشکیل شده و متهمان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی با اعلام اینکه با ورود دادستان‌ها، تلاش سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان صمت، دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان(عج) و اطلاعات سپاه مازندران یک میلیون و ۱۰۸ هزار و ۶۸۲ ماسک و دستکش در استان کشف شده است.

رئیس کل دادگستری مازندران اضافه کرد: از احتکار کنندگان لوازم بهداشتی ۵۷ هزار و ۷۱ لیتر الکل، ۳۰ هزار پد الکلی کشف و ضبط شده است و بیش از ۱۷ واحد اعم از داروخانه و مرکز لوازم بهداشتی و انبار پلمپ شده است.

وی خاطر نشان کرد: ۳۹ پرونده قضائی تشکیل شده، یکی از متهمان به جرم اخلال در نظام اقتصادی در قرار بازداشت به سر می‌برد و ۳۸ نفر دیگر به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

اکبری اضافه کرد: در راستای نظارت بر توزیع مواد شوینده و ماسک بین مردم، به دادستان‌های سراسر استان ابلاغ شده تا  بدون هیچ چشم پوشی، برابر با قانون با احتکار کنندگاه مواد شوینده و ماسک برخورد قاطع انجام شود.

رئیس کل دادگستری مازندران از مسئولان استانی درخواست کرد که نیازهای اساسی مراکز درمانی و مردم به مواد شوینده و حفاظتی را در دسترسی قرار دهند.

وی  خاطر نشان کرد: سود جویانی که که در شرایط فعلی اقدام به احتکار مواد مورد نیاز جامعه کنند با اشدت مجازات تعیین شده در قانون برخورد می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :