آخرین عناوین

يکشنبه 2 شهريور 1393-19:26 کد خبر:757

کانون پرورش فکری مازندران پیشتاز در فعالیت های دینی:

محصولات کانون پرورش فکری در نمایشگاه فرهنگی قرآنی صحیفه سبز مازندران

کانون پرورش فکری مازندران محصولات خود را در دهمین نمایشگاه فرهنگی و قرآنی صحیفه سبز مازندران به معرض دید عموم قرار داده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، دهمین نمایشگاه فرهنگی قرآنی صحیفه سبز مازندران از 30 مرداد در مصلی جمعه شهرستان بابل برگزار ‌شد.

بر همین اساس در این نمایشگاه 65 غرفه برای ناشران سراسری و بیش از 60 غرفه برای بخش‌های دیگر در نظر گرفته شده است واین نمایشگاه در بخش انتشارات، محصولات نرم‌افزاری و فرهنگی برگزار و تمام محصولات آن با 20 درصد تخفیف ارائه می‌شود.

گفتنی است: ارائه محصولات فرهنگی قرآنی اعم از نرم‌افزار، کتاب‌های دینی مذهبی، هنرهای دستی مرتبط با موضوع قرآنی و ... توسط غرفه‌داران در این نمایشگاه برای علاقمندان عرضه می شود .

بر همين اساس کانون پرورش فکری مازندران نیزپس از رونمايي جديدترين محصولات از نوشت افزار كانون براي نخستين بار اين محصولات را در این نمایشگاه بهمراه ساير محصولات فرهنگی، هنری و ادبی خود در قالب 40 عنوان نوشت‌افزار با درج نمادهای ایرانی و اسلامی، اسباب بازی و سرگرمی در معرض خريد علاقمندان قرار داده است.

در این نمایشگاه هر ساله تازه‌ترین محصولات فرهنگی، نرم‌افزاری و کتاب‌های مرتبط با موضوع‌های قرآنی با حضور ناشران برجسته کشور ارائه می‌شود و در غرفه‌ بخش کودک و نوجوان کانون نیز  قصه‌های قرآنی، یک تصویر از یک آیه قرآن، پویانمایی، نقاشی، بازی و پخش فیلم با مضامین دینی  توسط اداره کل کانون پرورش فکری مازندران در نظر گرفته شده است.

این نمایشگاه از 30 مرداد تا هفتم شهریور ماه با حضور وزير دادگستري، استاندار مازندران، مسئولان استانی و شهرستانی، غرفه‌داران و چهره‌های فرهنگی در مصلای نماز جمعه بابل افتتاح ‌شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :