آخرین عناوین

سه شنبه 27 اسفند 1398-15:11 کد خبر:75748

استاندار مازندران تاکید کرد:

مردم نگران کالاهای اساسی نباشند

استاندار مازندران  گفت: مردم نگران کالاهای اساسی نباشند و آگاه باشند که برای دسترسی به مواد ضدعفونی و اقلام بهداشتی، تمهیدات لازم اندیشیده شده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، احمد حسین زادگان در جلسه ستاد مقابله با کرونا با بیان اینکه برنامه‌های چهارشنبه آخر سال و شیوع ویروس کرونا مقارن شده‌اند، به همراهی‌های مردم استان در روزهای اخیر اشاره کرد و یادآور شد: مردم و خدمتگزاران آنان در بخش‌های مختلف دست در دست هم به مقابله با ویروس کرونا رفته‌اند و امیدواریم در روزهای پیش رو بویژه چهارشنبه آخر سال این همکاری‌ها تداوم یابد و با پرهیز از اجتماعات غیر ضرور و مخاطره آمیز، با کمترین هزینه از این مرحله‌ها عبور کنیم.

استاندار مازندران با اشاره به در پیش بودن نوروز باستانی و ضرورت ایجاد تغییر در نگاه و رفتار جامعه برای مقابله با این بیماری مهلک، یادآور شد: با رفتارهای صحیح و دوری از اجتماع کردن و ایجاد ترافیک و حوادث تلخ در این شب، زمینه را برای خدمت رسانی فعالان این عرصه فراهم کنیم و با ماندن در خانه جلوی شیوع کرونا را بگیریم.

حسین زادگان افزود: در ایام نوروز با گوش فرادادن به پیام‌ها و دستورالعمل‌های نهادهای بهداشتی و درمانی، انتظامی و امدادی و خدماتی و همراهی با ستاد مدیریت پیشگیری و کنترل ویروس کرونای استان و شهرستان‌ها بویژه رعایت بهداشت و عدم رفت و آمدهای غیر ضروری خصوصاً در کانون‌های پرجمعیت، زمینه را برای قطع زنجیره انتقال این ویروس در جامعه فراهم کنیم.

مقام عالی دولت در مازندران گفت: مردم نگران کالاهای اساسی نباشند و آگاه باشند که برای دسترسی به مواد ضدعفونی و اقلام بهداشتی، تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :