آخرین عناوین

سه شنبه 27 اسفند 1398-15:28 کد خبر:75750

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران هشدار داد:

افزایش بیماران مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های مازندران / سیر صعودی در برخی از شهرهای استان

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: آمار ابتلا به کرونا ویروس در برخی از شهر‌ها به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی، تجمع زیاد در اماکن‌های عمومی سیر صعودی دارد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:هزار و ۶۳۸ نفر مشکوک به ابتلا کرونا ویروس تاکنون در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

روحانی زاده افزود:در مجموع تا امروز ۲هزار و ۹۶۸بیمار مبتلا به کرونا ویروس بهبود یافتند و از بیمارستان‌های استان مرخص شدند و در منازل ادامه درمان را پیگیری می‌کنند.

او با بیان اینکه گسترش ویروس کرونا با مثبت شدن ۹۶ نفر دیگر در مازندران به مرز هشدار رسید، گفت: تا کنون آزمایش هزارو  ۳۷۴ نفر در استان به کرونا ویروس قطعی مثبت اعلام شد و هم اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

روحانی زاده گفت:آمار ابتلا به کرونا ویروس در برخی از شهر‌ها به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی، تجمع زیاد در اماکن‌های عمومی سیر صعودی دارد.

به گفته معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران آمار بستری و آمار مراجعات در برخی شهرستان‌ها به شدت نگران کننده است و انتظار می‌رود با حضور جمعیت در اماکن و فضا‌های عمومی چند روز آینده بیشتر و نگران کننده‌تر هم شود که اهتمام جدی در بهداشت و محیط شهرستان‌ها باید انجام شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :