آخرین عناوین

جمعه 1 فروردين 1399-21:45 کد خبر:75779

تحقق منشور مقام معظم رهبری در گام نخست سال جدید:

راه اندازی خط تولید موزائیک، عیدانه سازمان عمران به مردم ساری

سازمان عمران با تدابیر حمایتی و برنامه ریزی مدوّن شهردار ساری و مدیریت مبتکرانه رئیس این سازمان توانست کارخانه تولید موزائیک را در مجموعه بزرگ کارخانه تولیدی خود راه اندازی نماید.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مرکز مازندران، امروز محدودیت منابع و رشد روز افزون نیازها، مدیریت هزینه از مزیت به ضرورت تبدیل شده است به همین منظور دستگاه های خدمات رسان و اجرایی همچون شهرداری ها می کوشند تا با افزایش ظرفیت های داخلی خود، ضمن ارائه خدمات مطلوب، کاهش هزینه ها را نیز در بخش های مختلف ستادی و اجرایی عملیاتی کنند.

با سخنان گهربار مقام معظم رهبری در دقایق آغازین سال 99 و اعلام منشور جهش تولید به عنوان اصل انکار ناپذیر در راستای افزایش بهره وری ارکان مختلف خدمت رسانی، سازمان عمران با تدابیر حمایتی و برنامه ریزی مدوّن عباس رجبی شهردار ساری و مدیریت مدبّرانه مرتضی بربسته رئیس این سازمان توانست خط تولید موزائیک را در مجموعه بزرگ کارخانه آسفالت خود راه اندازی نماید.

براساس این گزارش، ذینفعان، بخش خصوصی و عموم شهروندان ساروی می توانند از ظرفیت تولید روزانه 230 متر مربع تولید انواع موزائیک در خط تولید سازمان عمران بهره مند و با آغاز به کار آن، پروژه های پیاده روسازی در سطح شهر به صورت 100 درصد با استفاده از ظرفیت های این سازمان اجرایی خواهد شد.

گفتنی است سازمان عمران در راستای سیاست مدیریت شهری مبنی بر خودکفایی کامل در زمینه اجرای پروژه های عمرانی سطح شهر، ظرفیت خط تولید بتن، جدول کانیو، نوه بتنی و بسیاری دیگر از مصنوعات بتنی را با رعایت دقیق موازین فنی افزایش داده تا اولین تشکیلات در خانواده بزرگ شهرداری ساری باشد که توانسته در اجرای منشور ارزشمند مقام معظم رهبری پیرامون جهش تولید، گامی استوار بردارد.

سازمان عمران این نوید را به مردم شهر ساری می دهد که با سیاست های اتخاذ شده در سال 99، شاهد افزایش راندمان کاری این مجموعه در تمامی ارکان اجرایی و تولیدی خواهند بود بطوریکه هم اکنون نیز فعالیت کارخانه های سنگ شکن، آسفالت و تولید مصنوعات بتنی، شهرداری ساری را به خودکفایی حداکثری از ظرفیت های داخلی برای پیشبرد پروژه های خود رسانده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :