آخرین عناوین

يکشنبه 2 شهريور 1393-19:32 کد خبر:758

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران اعلام کرد :

هرگونه افزایش قیمت نان ممنوع است

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با بیان مطلب فوق گفت : هیچ تغییری در قیمت نان صورت نگرفته و نرخ نان مانند سال قبل می باشد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی مازندران،مهدی عباسی افزود : امسال تاکنون هیچ گونه افزایش نرخ نان در استان نداشتیم و هیچ مجوزی هم تا کنون برای هیچ واحد ی در خصوص افزایش قیمت نان صادر نشده و چنانچه نانوائی اقدام به افزایش قیمت به صورت خودسرانه مبادرت نماید با دریافت گزارش از مراجع ذی صلاح با آن متخلف برخورد می شود .

 این مقام ارشد تعزیرات حکومتی مازندران تصریح کرد: آردی که برای پخت نان توزیع می شود یارانه زیادی برای آن پرداخت می شود و به همین دلیل نظارت هایی در زمینه گرانفروشی، کم فروشی ، عدم کیفیت و عرضه خارج از شبکه به صورت مستمر در حال انجام است و و در صورت مشاهده تخلف متخلفین جهت اعمال قانون و مجازات به تعزیرات حکومتی معرفی می شوند.

عباسی خاطر نشان کرد: هرگونه افزودنی غیر مجاز در پخت نان نیز ممنوع بوده و با توجه به اینکه این موضوع با سلامت شهروندان در ارتباط بوده و خطر ات جبران ناپذیری را  به همراه دارد لذا با دریافت گزارش تخلف از مراجع ذی صلاح با متخلف بدون اغماض برخورد می شود .

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران در خصوص عملکرد اداره متبوعش در 5 ماهه نخست سال دراین بخش  گفت :از ابتدای سال تاکنون 628 فقره پرونده تخلف نانوائی به شعب تعزیرات حکومتی ارسال که از این تعداد 622 فقره مختومه و متخلفین به پرداخت جزای نقدی 1 میلیارد و 871 میلیون و 301 هزار و 820 ریال جزای نقدی محکوم شدند .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :