آخرین عناوین

سه شنبه 5 فروردين 1399-12:54 کد خبر:75803

فرمانده پلیس راه مازندران خبر داد:

جاده‌های مازندران برفی است / تداوم مسدودی جاده کیاسر

فرمانده پلیس راه مازندران گفت:به دنبال بارش شدید برف بهاری از روز گذشته، مناطق ارتفاعات مازندران برفی و لغزنده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، مازندران از نخستین روزهای فصل بهار شاهد هوایی ابری، بارانی است و از روز گذشته در ارتفاعات بارش برف و مناطق دامنه شاهد بارش باران بودیم.

بر اساس اطلاعات دریافتی از مرکز مدیریت راه‌های مازندران، تردد در همه محورهای شریانی استان نظیر هراز، سوادکوه و کندوان جریان دارد ولی بارش برف به صورت خفیف و شدید در برخی از نقاط این محورها گزارش شده است.

بارش شدید برف سبب تداوم مسدودی محور ساری - کیاسر - سمنان شده است و تردد در مقاطعی از این محور تا کیاسر تا اطلاع ثانوی وجود ندارد.

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به شیوع ویروس کرونا در استان از مردم خواست از ترددهای غیرضرور در مناطق کوهستانی و شریانی استان خودداری کنند.

علیرضا قدمی با بیان اینکه جاده‌های مازندران لغزنده، بارانی و برفی است، گفت: تردد در محورهای کوهستانی استان صرفا با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

وی با بیان اینکه اکثر محورهای استان دارای مه شدید بوده است، افزود: رانندگان در صورت تردد ضرور با امکانات کامل زمستانی در این محورها تردد کنند.

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه برخی محورهای فرعی استان نظیر ضلع غربی فریدونکنار، وازک و بلده نور نیز به دلیل دپوی برف در جاده مسدود است، گفت: تلاش راهداران برای بازگشایی این محورها ادامه دارد.

مازندران دارای شش محور ترانزیتی هراز، سوادکوه، کندوان، گلوگاه، کیاسر و رامسر است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :