آخرین عناوین

سه شنبه 5 فروردين 1399-16:53 کد خبر:75811

پلمپ ویلاهای استیجاری و واحدهای صنفی متخلف در بابلسر و عباس‌آباد

فرماندهان انتظامی در شهرستان‌های بابلسر و عباس آباد از پلمپ ۹۲ ویلاهای استیجاری واحدهای صنفی در این دو شهرستان خبر دادند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر اظهار کرد: در اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا در شهرستان بابلسر از ۸۴ واحد صنفی و ویلاهای اجاره‌ای این شهرستان بازدید شد.

وی افزود: سه ویلای اجاره‌ای و ۲۶ واحد صنفی متخلف پس از هماهنگی قضایی پلمپ شد، متصدیان این واحدهای صنفی و اجاره‌ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

اسدی از استمرار این طرح خبر داد و تصریح کرد:  به مالکان واحدهای اقامتی، پذیرایی و خدماتی توصیه می‌شود برای حفظ سلامت خود و سایر شهروندان تا اطلاع بعدی از ارائه هرگونه خدمت و اجاره ویلا و غیره به مسافران خودداری کنند.

حسین عبدی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از پلمپ ۸ واحد اقامتی و پذیرایی متخلف در این شهرستان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری مأموران اداره بهداشت از ۵۰ واحد اقامتی و پذیرایی این شهرستان بازدید کردند.

عبدی خاطرنشان کرد: این هشت واحداقامتی و پذیرایی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های صادر شده پلمپ شدند، در این طرح همچنین به ۱۰ واحد صنفی اخطار پلمپ داده شد.

وی در پایان تأکید کرد: متصدیان مهمان‌پذیرها، تالارها، هتل و همچنین مراکز اسکان مسافر برای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه از ارائه خدمات و پذیرش مسافر خودداری کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :