آخرین عناوین

پنجشنبه 7 فروردين 1399-21:22 کد خبر:75838

استاندار مازندران اعلام کرد:

ممنوعیت ورود افراد غیرساکن به شهر‌های مازندران

استاندار مازندران گفت: به منظور کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا، ورود افراد غیرساکن به تمام شهر‌های مازندران از ۲۴ امشب ممنوع می‌شود.


به گزارش خزرتیترخبر، استاندار مازندران اظهار کرد: به منظور کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا، ورود افراد غیرساکن به تمام شهر‌های مازندران از ۲۴ امشب ممنوع می‌شود.

براساس این گزارش، وی افزود: ترددهای ورودی به استان کاملا کنترل می شود و برای این  کار چند اصل پیش بینی شده است، اولین اصل: چک کردن دو رقم اول کد ملی افراد می باشد که هر کدملی مختص شهرستان خاصی می باشد،اصل دوم:پلاک خودرو ها می باشد و اصل سوم: بیمه خود خودرو از اصولی می باشد که از این سه عامل برای اثبات این که افراد ساکن استان یا شهرستان می باشند یا خیر، استفاده می شود و در غیر اینصورت از ورود آنها با استان و شهرستان ها ممانعت به عمل می آید.

استاندار مازندران گفت: البته برای کارمندان دولت این امر استثننا می باشد ، خودرو های حامل سوخت و مایحتاج عمومی و اتومیببل های مراکز درمانی جزو استثناها می باشند و می توانند تردد داشته باشند، در غیراینصورت از ورود افراد ممانعت به عمل می آید و این کار در همه شهرهستان های استان انجام می شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :