آخرین عناوین

يکشنبه 10 فروردين 1399-16:3 کد خبر:75871

طی حکمی از سوی معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت صورت گرفت:

پایان فعالیت درخشان و ۴۶ ماهه سرپرست اداره کل غله مازندران

طی حکمی از سوی معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران، سرپرست جدید اداره کل غله مازندران منصوب شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مازنی خبر،مدیرکل موفق شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مازندران بعد از ثبت یک کارنامه فعالیت درخشان ، از این اداره کل خداحافظی کرد.

براساس این گزارش، محمد جعفری ۳ سال و ۱۰ ماه عهده‌دار مسئولیت شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور و اداره کل غله استان مازندران بود.

وی در این مدت توانسته بود عملکرد بسیار خوبی از خود بر جا بگذارد تا آنجا که همواره به عنوان یکی از مدیران نمونه شرکت غله در کشور معرفی می گردید.

نقش مازندران ، گلستان و سمنان در خودکفائی گندم کشور یکی از موضوعات مهمی بود که جعفری توانست در آن به شکل چشم‌گیری اثرگذار باشد.

همچنین خریدهای تضمینی به موقع محصولات ، بهبود کیفیت آرد و نان با تهیه منشور تهیه آرد و نان در استان ، تاثیرگذاری در توزیع به موقع محصولات استراتژیک در سطح استان، استفاده از ظرفیت سمن‌ها و سفیران فرهنگی ، تاثیرگذاری در افزایش سطح کشت محصولات کشاورزی مانند کلزا و … از دیگر نکات قابل اشاره در کارنامه فعالیت دکتر جعفری در شرکت غله بود.

به گزارش خزرتیترخبر، خرداد ماه سال ۹۵ طی حکمی از سوی معاون وزیر کشاورزی و رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران، سید محمد جعفری کلاریجانی به‌عنوان عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور (استان‌های مازندران، گلستان و سمنان) منصوب شد.

بعد از تفکیک استان‌ها و تشکیل اداره کل غله و خدمات بازرگانی مازندران و انتقال این اداره کل از وزارت جهاد کشاورزی به وزارت صنعت، معدن و تجارت مجدداً جعفری عهده دار اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران شد تا روند فعالیت درخشان این دستگاه اجرائی تداوم یابد.

جعفری که از ظرفیت های توانمند وزارت جهاد کشاورزی محسوب می شود بعد از انتقال اداره کل غله از وزارت جهاد کشاورزی و به وزارت صمت، نیروی مامور در این اداره محسوب می شد و امروز بعد از ۴۶ ماه فعالیت درخشان به کارش در این مجموعه پایان داد.

لازم به ذکر است، طی حکمی از سوی یزدان سیف معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران مهندس نجفی به عنوان سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران منصوب شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :