آخرین عناوین

يکشنبه 10 فروردين 1399-21:53 کد خبر:75872

در جلسه هم اندیشی فنی مطرح شد:

تدوین برنامه منسجم اجرای پروژه های عمرانی

جلسه هم اندیشی فنی سازمان عمران به ریاست رئیس این سازمان و با حضور مسئول دفتر فنی، ناظرین و تنی چند از کارشناسان برگزار شد و سیاست های اجرای پروژه های سال جدید مورد تبادل نظر قرار گرفت.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی سازمان عمران بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مرکز مازندران، جلسه هم اندیشی فنی این سازمان به ریاست مرتضی بربسته رئیس و با حضور سید جعفرهادیان مسئول دفتر فنی، ناظرین و تنی چند از کارشناسان در حالی برگزار شد که سیاست های اجرای پروژه های سال جدید مورد تبادل نظر قرار گرفت.

 براساس این  گزارش، در این جلسه رئیس سازمان عمران با بیان ضرورت تقویت ساختار منسجم فنی و اداری در فرآیند اجرای پروژه ها، اظهار داشت: هرچند سلامتی همه کارکنان سازمان برای مجموعه مدیریت در الویت امور قرار دارد اما با توجه به دستور عباس رجبی شهردار ساری و مسئولیتی خطیری که در توسعه خدمات به مردم بر دوش ما احساس می شود، وظایف محوله را با رعایت مسائل بهداشتی پیگیری می کنیم.

مرتضی بربسته با اشاره به راه اندازی کارخانه موزائیک زنی سازمان عمران، از آن به عنوان مصداقی از توجه به منشور مقام معظم رهبری در جهش تولید یاد کرد و گفت: با توجه به اهمیت بالابردن ظرفیت های اجرایی سازمان و افزایش طبیعی سطح توقعات مردم از این مجموعه، ارتقاء سطح درآمدی را با استفاده از فعالیت بخش تولیدی در بازار عرضه به جد مورد متوجه قرار خواهیم داد.

وی تقویت روحیه هم افزایی در بین کارکنان را در پیشبرد رسالت خطیر عمرانی حائز اهمیت دانست و با تأکید بر رعایت دقیق زمابندی پروژه ها، تصریح کرد: به هیچ عنوان گذشته سازمان عمران را کنکاش نمی کنیم اما ضمن احترام به همه مدیران گذشته سازمان، از تجارب مفید و سازنده برای افزایش توان اجرایی بهره می بریم.

بربسته یادآور شد: کیفی سازی پروژه های محوله را با استفاده از افزایش سطح علمی نیروهای فنی در دستور کار داریم چرا که اعتقاد بر این است نیازهای جامعه و مردم در حال افزایش و پیشرفت قرار دارد و ما نیز برای بروزرسانی توان اجرایی خود باید به علم روز مجهز باشیم.

ضرورت گسترش تعاملات کاربردی با مدیران شهری

سید جعفر هادیان مسئول دفتر فنی سازمان عمران در این جلسه با بیان اینکه ارائه برنامه دقیق عملیاتی می تواند اهداف مجموعه را تسریع ببخشد، گفت: بی شک گسترش تعاملات کاربردی با مدیران شهری برای تسریع در روند خدمت رسانی به شهروندان، از ضروریات رسیدن به آرمان های این سازمان است.

وی با قدردانی از شهردار ساری و رئیس سازمان عمران در ایجاد نگاه یکسان و عادلانه به نیروهای این سازمان، خاطر نشان کرد: این مهم باعث افزایش دلگرمی کارکنان و امیدبخشی به آینده برتر آنها و مجموعه مذکور شده است.

گفتنی است در این جلسه کارشناسان و ناظرین مناطق سه گانه سازمان عمران به بیان دیدگاههای خود در جهت اهداف مطروحه پرداختند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :