آخرین عناوین

دوشنبه 11 فروردين 1399-20:49 کد خبر:75882

رئیس پلیس راهور مازندران اعلام کرد:

ممنوعیت تردد خودروها در روزهای 12 و 13 فروردین/ برخورد جدی و شدید با متخلفان

رئیس پلیس راهور مازندران از ممنوعیت تردد خودروها در دو روز آینده خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، رئیس پلیس راهور استان مازندران در گفتگوی اختصاصی با خزرتیترخبر اعلام کرد: با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا،هرگونه تردد خودروها در روزهای 12 و 13 فروردین 99 ( فردا و پس فردا) به سمت تفرجگاه ها و پارک ها ممنوع می باشد.

مهدی باقری با بیان اینکه در صورت مشاهده هرخودرو که به سمت تفرجگاه ها و یا پار ک ها و یا مکان های تفریحی در تردد باشد، با آن خودرو برخورد قانونی می شود، افزود:خودروی مذکور مبلغ 5 میلیون ریال جریمه و در صورت لزوم خودروی متخلف به پارکنیک منتقل می شود.

وی با اعلام اینکه،از روز جمعه که طرح فاصله گذاری اجتماعی اجرایی شده اظهار داشت: تا امروز 419 راننده که رعایت زنجیره اجتماعی را ننموده اند،هر کدام به مبلغ 5 میلیون ریال جریمه شده و 350 دستگاه خودررو متخلف نیز به پارکینک منتقل شده اند.

باقری تصریع کرد: روزانه 150 نیروی راهور به صورت 24 ساعته در ورودی های شهرهای استان به کارگیری می شوند که با همکاری نیروهای ناجا و دیگر نیروها نسبت به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی اقدام می نمایند.

رئیس پلیس راهور مازندران با اعلام اینکه 4 عامل سرعت غیرمجاز،سبقت غیر مجاز، خستگی وخواب آلودگی باعث بیشترین تصادفات از 25 اسفند 98 تا 11 فروردین 99 در داخل شهرهای استان مازندران شده اند، افزود:رانندگان با رعایت بیشتر این چهار عامل از تصادفات احتمالی جلوگیری نمایند.

باقری با بیان اینکه زمان توقیف خودروها در روزهای 12 و 13 فروردین یک ماهه می باشد،اظهار داشت:امیدواریم که هیچ راننده ای باعث تخلف نشود تا خودروی وی به پارکنیک اعزام نشود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :