آخرین عناوین

يکشنبه 2 شهريور 1393-22:58 کد خبر:760

انتقاد معاون استاندار مازندران از کارگروه توسعه تجارت:

کارگروه توسعه تجارت مازندران برنامه ای ندارد

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری مازندران گفت: در 6 ماه اخیر هنوز یک برنامه و ایده از کارگروه توسعه تجارت مازندران دریافت نکردیم.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، علی احسانی  در دومین جلسه کارگروه توسعه تجارت استان مازندران که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با بیان اینکه مدیران استان باید با کلید واژه صادرات آشنا باشند، افزود: باید در استان کارهای بزرگ انجام دهیم تا مازندران به جایگاه اصلی خود برسد.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری مازندران با اشاره به اینکه در 6 ماه اخیر هنوز یک برنامه و ایده از کارگروه توسعه تجارت مازندران دریافت نکردیم، بیان داشت: همه ما باید پای کار باشیم و بخش‌های خصوصی به صورت جدی در این امر فعالیت کنند.

احسانی بر تعامل و تجارت با کشورهای همسایه ایران تاکید کرد و افزود: استان مازندران در حوزه زیر ساخت حمل و نقل ضعیف عمل کرده است.

وی با بیان اینکه ما نیازمند برنامه مدون و قوی در استان مازندران هستیم، گفت: قطعا ما در حوزه کیفیت به تاجران در مازندران کمک و در صورت لزوم کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی برگزار می‌کنیم.

این مسئول اظهار داشت: اگر مازندران در تجارت سهل‌انگاری کند، استان‌های دیگر برای تجارت با کشورهای همسایه مازندران ورود پیدا می‌کنند.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری مازندران تاکید کرد: باید از صادرکنندگان نمونه در راستای افزایش و پیشرفت تجارت استان مشاوره گرفت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :