آخرین عناوین

يکشنبه 2 شهريور 1393-23:2 کد خبر:761

هشدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

تاریخ انقضاء مرغ های منجمد‌ رو به پایان است‌

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از ذخیره‌سازی 140 هزار تن مرغ گوشتی در مازندران خبر داد و گفت: تاریخ انقضاء برخی از مرغ‌های منجمد شده رو به پایان است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، دلاور حیدرپور در دومین جلسه کارگروه توسعه تجارت مازندران که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با بیان اینکه بازار مرغ در استان با چالش روبه‌رو است، اظهار داشت: اگر حمایت‌های صادراتی برای تولید کنندگان مرغ در مازندران در نظر گرفته نشود، این صنعت با مشکل مواجه می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از ذخیره‌سازی 140 هزار تن مرغ گوشتی در مازندران خبر داد و گفت: این تعداد مرغ به علت تولید بیش از نیاز کشور در سردخانه‌ها ذخیره‌سازی شده است.

حیدرپور با بیان اینکه تاریخ انقضاء برخی از مرغ‌های منجمد شده روبه پایان است، گفت: برخی از مرغ‌های منجمد شده اگر تا مهر ماه سال‌جاری از سردخانه‌ها خارج و راهی بازار مصرف نشود، فاسد می‌شود.

وی با بیان اینکه صادرات مرغ به کشورهای همسایه نیازمند همکاری بخش خصوصی است، بیان داشت: همچنین این امر نیازمند حمایت‌های ویژه دولت است.

این مسئول خط قرمز صادرات محصولات از راه‌های ارتباطی مازندران به کشورهای همسایه را قرنطینه عنوان کرد و افزود: کارشناسان و ماموران سازمان جهاد کشاورزی مازندران باید محصولات صادراتی را از نظر کیفیت بازرسی کنند.

حیدرپور تصریح کرد: در مازندران تنها چهار بازرس کالاهای صادراتی وجود دارد که این امر به دلیل حساسیت بالای کار است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :