آخرین عناوین

يکشنبه 2 شهريور 1393-23:7 کد خبر:762

گلایه استاندار مازندران از بی‌توجهی مسئولان به توسعه تجارت

استاندار مازندران خواستار ایجاد سرای تجارت در استان شد و گفت:با برگزاری جلسات و کارگروه‌های متعدد از سال گذشته تاکنون ،هنوز نتیجه مطلوبی از توسعه تجارت در استان مازندران کسب نکرده‌ایم.


به گزارش خزرخبر، ربیع فلاح جلودار در دومین جلسه کارگروه توسعه تجارت استان مازندران که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با بیان اینکه باید با نارسایی‌های استان مقابله و فعالیت خود را افزایش دهیم، افزود: با برگزاری جلسات و کارگروه‌های متعدد از سال گذشته تاکنون هنوز نتیجه مطلوبی از توسعه تجارت در استان مازندران کسب نکرده‌ایم.

استاندار مازندران یکی از دلایل عدم پیشرفت تجارت در استان را نبود زیرساخت‌ها و حمل و نقل مناسب دانست و گفت: حمل و نقل برای توسعه تجارت استان یکی از مهم‌ترین بخش‌ها‌ست.

فلاح به حضور استاندار آستاراخان به همراه هیئت تجاری در مازندران اشاره کرد و افزود: پس از حضور استاندار آستاراخان و هیئت‌های تجاری این استان در مازندران، هنوز چیزی عاید ما نشده است.

وی با گلایه از مسئولان استانی، تصریح کرد: بنده هنوز هیچ گزارشی از فعالیت‌های هیئت آستاراخان به مازندران به دستم نرسیده است.

این مسئول بر افزایش فعالیت اتاق بازرگانی در مازندران تاکید کرد و بیان داشت: همه دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط باید فعالیت خود را جدی پیگیری کنند و با برنامه مناسب به فکر پیشرفت و توسعه تجارت در مازندران باشند.

فلاح یکی از بحث‌های مهم در استان مازندران را کشاورزی برشمرد و اظهار داشت: در برخی موارد تولیدات بیش از نیاز مصرف استان یا منطقه است که این امر نیازمند تجارت دارد.

وی خواستار ایجاد سرای تجارت در استان مازندران شد و گفت: باید به دنبال خریداری زمین برای ایجاد یک مرکز به نام سرای تجارت در استان مازندران باشیم تا بتوانیم تجارت این استان را توسعه دهیم.

استاندار مازندران تصریح کرد: با ساخت سرای تجارت در استان مازندران می‌توان نمایشگاه‌های دائمی و همچنین فروشگاه‌های عرضه محصولات مازندران راه‌اندازی شود.

فلاح توسعه تجارت با کشور روسیه را یکی از فرصت‌های مهم برشمرد و اظهار داشت: استان مازندران از راه‌های زمینی، هوایی و دریایی باید با تمامی کشورهای همسایه ارتباط تجاری داشته باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :