آخرین عناوین

جمعه 15 فروردين 1399-12:11 کد خبر:76868

شهردار ساری در برنامه زنده شبکه صدا و سیمای مازندران اعلام کرد :

فعالیت بی وقفه 1500 نفر از کارکنان شهرداری برای مقابله با ویروس کرونا

شهردار ساری در برنامه زنده شبکه صدا و سیمای مازندران گفت: 1500 نفر از همکارانم به صورت شبانه روز، بی وقفه و تعطیل ناپذیر برای مقابله با ویروس کرونا فعالیت می کنند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری،عباس رجبی شهردار ساری با حضور در برنامه زنده " بهار جانها " که از شبکه صدا و سیمای استان مازندران پخش شد، با اشاره به اپیدمی بیماری کرونا، از توزیع بیش از 100 هزار ماسک، 40 هزار دستکش و 10 هزار لیتر مایع ضد عفونی کننده در بین شهروندان ساروی جهت مقابله با شیوع و انتشار ویروس کرونا، خبر داد و اظهار کرد: 1500 نفر از همکارانم در مجموعه شهرداری ساری به طور شبانه روز، بی وقفه و تعطیل ناپذیر برای مقابله با این ویروس فعالیت می کنند که از آنها تشکر و قدردانی می نمایم.

وی با اعلام اینکه معابر شهری و خیابانهای شهر طی 34 مرحله و با اقدامات گوناگون توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و به همراهی و همت سایر سازمانهای تابعه ضد عفونی شده است، افزود: همچنین سطل های زباله در سطح خیابان ها و آپارتمان ها هم روزانه به همت سازمان مدیریت پسماند ضد عفونی می شود.

شهردار ساری به فعالیت سازمان های تابعه شهرداری و استفاده از ظرفیت و توانمندی داخلی مجموعه شهرداری برای مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و یادآور شد:سازمان حمل و نقل بار و مسافر به شکل روزانه اقدام به ضدعفونی ، وسایل نقلیه عمومی نموده است. 

سازمان های فرهنگی اجتماعی و مدیریت پسماند نیز توزیع  بسته های بهداشتی برای مشترکین خانه های شهروندی و کلبه های تپش و توزیع رایگان محلول های ضد عفونی برای ساروی ها در چند مرحله با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا را در دستور کار داشته اند.

وی در بخش دیگری از این گفت و گوی تلویزیونی به خدمات سازمان آرامستان های شهر ساری به صورت ویژه اشاره نمود و ضمن قدردانی از زحمات کارکنان این سازمان گفت:سازمان آرامستان های شهر ساری در صف اول مواجهه با ویروس کرونا  قرار دارد، در حالی که خانواده های متوفیان کرونایی به متوفی نزدیک نمی شوند همکارانم در این سازمان با احترام خاصی مراسم  خاکسپاری را برگزار می نمایند.

رجبی ادامه داد: تاکنون بالغ بر 500 میلیون تومان لباس و تجهیزات یک بار مصرف برای همکارانم در مجموعه آرامستان به صورت خاص و سایر همکارانم در بخش خدمات و سایر سازمانها به صورت عام، خریداری شده است.

در ادامه شهردار ساری خواستار همکاری از سوی دیگر نهادها و ارگان ها برای همراهی و یاری شهرداری جهت مواجه با شیوع و انتشار ویروس کرونا شد.

وی بیان داشت: سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری ساری با توجه به اهمیت رفت و آمد و نقش بازار در زندگی روزمره مردم از همان ابتدای خبر انتشار ویروس، روزانه بازار را ضدعفونی نموده است و با تعطیل نمودن بازارهای هفتگی  نقش مهمی در عدم انتشار  بیشتر ویروس کرونا داشته است.

رجبی افزود: همچنین به پاکبانان( همکاران بخش رفت و روب )نیز  در چندین مرحله ماسک و دستکش داده شده تا هنگام کار هم سلامت خودشان و هم  سلامت شهروندان به مخاطره نیفتند.

به گفته شهردار ساری اقدامات پیشگیرانه به منظور حفظ سلامت شهروندان تا مهار این ویروس بصورت مستمر ادامه دارد.

عباس رجبی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری خدمتگزار مردم هستند، از مردم خواست تا در راستای حفظ سلامت و کاهش زنجیره بیماری کرونا  در خانه بمانند و بویژه روز طبیعت امسال از رفتن به بیرون از خانه پرهیز نمایند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :