آخرین عناوین

يکشنبه 17 فروردين 1399-15:45 کد خبر:76894

فرمانده انتظامی شهرستان ساری خبر داد:

اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در 10 نقطه ورودی شهرستان ساری

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از حضور ماموران انتظامی این شهر در 10 نقطه از شهر ساری جهت اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، ناصرعلی صفرپور اظهار کرد: با شروع طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ماموران انتظامی و پلیس راهور شهرستان ساری در ۱۰ نقطه از شهر ساری استقرار یافتند.

وی افزود: ماموران انتظامی این فرماندهی با حضور در سه محور اصلی و نقاط روستایی شهرستان ساری از ورود خودروهای غیربومی به شهر ساری جلوگیری کرده و سایر خودروها نیز از کنار گذرها و گذرگاه‌های فرعی عبور خواهند کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری در پایان ضمن تشکر از همکاری خوب مردم با ماموران پلیس، بیان کرد: قطعا برخورد ماموران با مردم برخورد خوب و توام با آرامش بوده و امیدواریم با ادامه تعامل و همکاری مردم با ماموران و رعایت نکات بهداشتی، زنجیره شیوع این ویروس هرچه زودتر در کشور عزیزمان قطع شود.

عباسعلی رضایی فرماندار ساری نیز با اینکه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از ۸ فروردین در کشور آغاز شده است اما ماموران نیروی انتظامی قبل از آغاز این طرح نیز حضوری موثر در ورودی‌های شهر ساری داشتند، اعلام کرد: ماموران نیروی انتظامی با شروع طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به صورت شبانه‌روزی در ۵ توقفگاه و ورودی اصلی شهر ساری حضور یافتند.

فرماندار ساری با اشاره به استقرار پلیس در ورودی‌های شهر ساری شامل گارد‌جنگل، سه‌راه جویبار، هولا، تلمادره، سنگده و دودانگه خاطرنشان کرد: تمامی این مناطق توسط پلیس کنترل و ضمن جلوگیری از تردد خودروهای غیربومی با بررسی کارت‌های شناسایی و احراز هویت سرنشینان خودرو از ورود افراد غیربومی به شهر جلوگیری شده است.

رضایی بیان کرد: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان ساری علاوه بر حضور در ورودی‌های اصلی شهر با استقرار در ۶ ورودی فرعی شهر پیش‌بینی‌های لازم را در جهت جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی از این نقاط نیز انجام داده‌اند.

وی در پایان از برخورد خوب ماموران پلیس با مردم، قدردانی کرد و افزود: همکاری و تعامل خوب مردم با پلیس عاملی مهمی در موفقیت اجرای این طرح و جلوگیری از افزایش زنجیره انتقال این ویروس در کشور است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :