آخرین عناوین

دوشنبه 18 فروردين 1399-13:6 کد خبر:76908

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ساری خبر داد:

پیشرفت محسوس 6 ماه اخیر پروژه فاز دوم بوستان ملل

نایب رئیس شورای شهر ساری گفت:عملیات اجرایی فاز دوم پروژه بوستان ملل در شش ماهه دوم سال 98 نسبت به 6 ماهه اول سال گذشته، پیشرفت فیزیکی محسوسی داشته است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری، حسب دستور و تاکید عباس رجبی شهردار مرکز استان مبنی بر اتکا به توان و ظرفیتهای درون سازمانی و پرهیز از برون سپاری امور، سازمان عمران و بازآفرینی شهری با تکیه بر ظرفیت های این سازمان و با هم افزایی های صورت گرفته به تدبیر شهردار مرکز استان تمام همت خویش را مصروف انجام و تکمیل پروژه فاز دوم بوستان ملل نموده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ساری، ضمن ابراز رضایت از تلاش های موثر عباس رجبی شهردار ساری و مرتضی بربسته رئیس سازمان عمران به جهت پی گیری انجام و اتمام پروژه فاز دوم بوستان ملل، از آن به عنوان میراثی ماندگار در خدمت رسانی صادقانه به شهروندان این شهر یاد کرد و گفت: طی 6 ماه دوم سال 98 این پروژه به نسبت نیمه اول سال پیشرفت فیزیکی محسوسی داشته است.

علی اکبر زلیکانی با اشاره به اینکه اجرای لاینینگ، احداث دیوار حائل اتصال فاز اول و دوم، پیاده روسازی و ثبت جاده سلامت، فضاسازی پارک بخشی از فرآیند مستمر پروژه طی این مدت شش ماهه بوده است، اظهار داشت: با تلاش همکاران ما در سازمان عمران و بازآفرینی شهری ، ساماندهی سایت اداری نیز به انجام رسیده است.

وی تصریح کرد: اجرای دیوار حائل در 6 ماهه دوم سال 98 پیشرفت دو برابری نسبت به 6 ماهه اول سال 98 به خود دیده و با گسترش عملیاتی چون بتن ریزی، قالب بندی، درناژ، اجرای خاکبرداری و لجن برداری، در مرحله اجرای عملیات دیوار حائل 150 متری در 6 ماهه دوم سال گذشته توسط همکارانمان در این سازمان، این پروژه با پیشرفت خوبی همراه بوده است که به امید خدا پس از کاهش شیوه اپیدمی ویروس کرونا روند انجام آن با شتاب بیشتری از سر گرفته خواهد شد.

نماینده ناظر شورای اسلامی شهرساری در سازمان عمران با بیان اینکه در 6 ماه دوم سال 98 عملیات پیاده روسازی و تثبیت جاده سلامت و فضاسازی پارک اجرا شده، از استمرار مراحل تکمیلی آن خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این پروژه در شش ماهه دوم سال 98 نسبت به 6 ماهه اول سال گذشته، رشد مناسبی داشته است.

وی با اشاره به ترمیم و بازسازی سایت اداری و تجهیز کارگاه خاطر نشان کرد:با هم افزایی همه دوایر متولی امر در مجموعه شهرداری در کنار شورای اسلامی شهر ، دستگاه های قضایی و حقوقی ذیربط و شرکت آب منطقه ای مازندران و ساری در سال جاری به منظور شتاب بخشی به این پروژه شاخص سازمان عمران از هیچ کوششی به منظور توانمندسازی این سازمان دریغ نخواهیم کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :